Gå til innhold

Kan nesten ikke tro det..


Elvirra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg innbiller meg og at jeg kjenner liv, og har gjort det noen uker nå, er 14+6 i dag. Ganske uvirkelig siden jeg i sist svangerskap ikke kjent liv før i uke 21...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% sikker på at jeg kjenner liv, og har gjort det siden 13 uke iallefall... Fikk det bekreftet på ultralyd, når babyen sparket mens vi så på den kjente jeg det så da var jo det en fin bekreftelse.

 

Kjenner daglig liv nå og er i 16.ende uke..

Veldig tidlig, men jeg er ikke det miste i tvil.

jeg KAN være i 17.ende uke men det får jeg ikke vite skikkelig før ultralyd om uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldiggriser alle sammen! Jeg kjenner ikke noe! Tror jeg må til lege for å se om de kan høre hjertet? Skal på UL 14.mai....., litt lenge å vente. Har jo kanskje et dødt foster der inne? Jeg vil også kjenne noe!!! Er i uke 13+4 nå. Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt første svangerskap så kjente jeg ikke spark jevnlig før etter uke 20.

hadde morkake på framveggen ut mot magen.

er veldig spent på om jeg kjenner det tidligere denne gangen :) ingenting er så herlig som spark.. helt til de treffer ribbena da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+1 på vei og kjenner ikke en pøkk, men hørte hjertelyden for en uke siden, så det burde jeg være noe der ;) Men det er ganske tidlig å kjenne det i 13. uke, så jeg bekymrer meg ikke så veldig ennå.

Men så utrolig herlig for dere som kjenner det da:) lurer veldig på hvordan det føles !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal det sies at jeg for MIN del venter nr 3 da... Det er jo informasjon som er forholdsvis avgjørende her.

 

Førstegangsgravide kjenner sjeldent liv før 17-18 uker...

Jeg kjente daglig liv med nr 2 rundt samme uke som nå.

Med førstemann kjente jeg liv rundt 18 uker.. og kjente daglig omtrent med en gang jeg begynte kjenne liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...