Gjest Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Håper flere har hatt det samme! Til og med blitt noen skiturer på meg og familien, og hytteliv og uteliv;) Herlig altså... Bare 12 dager til termin nå, og hadde ikke turt håpe på at energien og formen skulle holde seg så fin mot slutten.. Føler jeg må skynde meg å gjøre unna "vårting" nå denne uka, rydde hagen osv.. Vet jo det ikke er så enkelt alt med liten en i hus;D
Storebror & Lillesøster Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Vi har også hatt e i deilig påske så langt nyyydelig vær helt fantastisk,17,5 grader i går,så vi skal ut og koke påskeegg og grill for 3 gang i påska he,he....koselig,må nyte det mens vi kan,er meldt kanon vær i ei uke fremover. Får skikkelig lyst til og ryde og ordne når det er så fint vær så jeg har vasket babyutstyg og tørket ute på snora,ognrydda så det suser,i stellekomode og komoder på badet,ryddet i min sønns klær og blåst vaskerommet deilig å ha det ryddig,vinduene er pusset ute og inne (30 stk) deilig og tenke på alt man har gjort før babyen kommer,mannen er ute og har nettopp laget sandkasse til sønnen vår:) Alt av ting til babyen er i hus. Har til og med fått plantet litt he,he,så nå må vi bare vente på rengnet så vi kan gjødsle plenen,men det kan vente litt,deilig med sol:) Så ja våren er deilig og nå er det bare 6 uker til snuppa kommer,og håper hun ikke blir forsinket he,he... Nå skal vi snart ut og nyte sola sammen med familien,har nettopp laget makaronisalat og kakao som vi skal ha med oss,venter bare på at lille gullet skal våkne sover nok en time til i allefall,så da får jeg pakke alt klart og rydde litt mer....er så deilig med orden og system i ting,var skikkelig dårlig og spydde de første 5-6 mnd så da følte jeg meg nesten deprimert og viste ikke når jeg skulle få tid og krefter til og gjøre noe,men godt at det endelig har snudd... GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!
Gjest Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Da har jeg også plantet i bedene i dag ja;) Dahlia/georginer og litt andre løkplanter i potter.. Mer jord til staudene og rosene fra før, så NÅ er jeg i rute;) Varmt i lufta her også (trøndelag) i dag - bli så mye lettere alt sammen da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå