Gå til innhold

Andre som har hatt det sånn? Mer hoven + kvalm og uvel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siste par dagene fått vann i kroppen,i dag våkna jeg med skikkelig "fødeansikt" - enorme lepper:-P i tillegg er jeg kvalm og uvel, skikkelig "uggen" i kroppen:-S kan d være tegn på at fødselen nærmer seg,eller bør jeg være obs med tanke på svangerskapsforgiftning? Eller er det bare helt normalt? Andre som har hatt det sånn? Er 38+2 og andregangs, jordmor mener jeg kommer til å føde før termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn. Fått en god del vann i kroppen, er hoven i ansiktet og mye småkvalm. Jeg tror det er helt normalt i og med at det ikke er så lenge igjen, men er fryktelig plagsomt!! Er også ufattelig sliten, orker ingenting!! Er 38+0 og førstegangs.

Håper det blir fødsel på oss om kort tid!! Fødte du til termin med førstemann?

Masse lykke til hvertfall

Skrevet

Ja håper virkelig det skjer noe snart,ikke noe særlig å gå sånn :-( førstemann kom to dager før termin,da slapp jeg alle sånne plager i forkant av fødselen før vannet plutselig gikk,litt verre denne gangen:-( men men,snart i mål!:-) lykke til til deg:-)

Skrevet

Jeg har det også sånn....Fått kjempemye vann i kroppen de siste ukene og så kvalm at jeg må legge meg flere ganger om dagen...vet ikke hva dette er jeg...Håper at det betyr at det nærmer seg,har mistanke om at jeg får før tiden..Er 35+5...

Skrevet

Jeg har vært hoven en god stund nå, men de siste dagene har det vært ekstremt. Jeg ringte jordmor Onsdag siden det er påske for å høre om dette er normalt, og hun sa at det er det. MEN hvis jeg ble kvalm eller fikk hodepine måtte jeg ringe til sykehuset, da det kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Jeg er 39+ 2 .

Skrevet

Oki,kanskje jeg må være litt obs da...kvalmen har heldigvis gått litt over nå til kvelden,men tenker jeg tar ein tlf til føden viss den kommer tilbake. Har hatt litt høyt blodtrykk i det siste også,så bør vel passe på litt!

Skrevet

Ja, du bør nok få sjekket blodtrykket ditt for sikkerhets skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...