Gå til innhold

Vegghengt stellebord til salgs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et gulliver vegghengt stellebord fra IKEA som jeg selger for 200 kr. Noen som er interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende! Hva er målene på det da? Jeg fant ikke Gulliver på nettsidene lenger, så jeg antar at Ikea ikke fortsatt selger dem?

Skrevet

Jeg kan være intr.

Tenkte å ha et ekstra stellebord på et lite bad nede. Har du vært fornøyd m d?

Så på adr din at vi bor ikke så langt unna heller, så du trenger evt ikke å sende d.

Skrevet

Det er fortsatt til salgs ja :) Har bare brukt det på andre sine unger siden min ikke har kommet enda, men har vært veldig fornøyd da i allefall! Men vi skal snart flytte så da må jeg ha et annet.. Hvor bor du?

Skrevet

Bor på Inderøya. Skal på Levanger imorgen. Kan bestemme meg til da, og evt ta kontakt. Er d ditt mobnr som står i annonsen? i tilfelle ringer jeg hvis d blir aktuelt.

Skrevet

Det er i orden ja =) Når ca på dagen skal du innover? Er ikke tilgjengelig på mobil mellom 10-11 og fra 13-13.30 ca

Skrevet

Skal i et møte fra morgenen av, som er ferdig ca kl 13. Sender deg evt en sms. Passer d ikke så er d ingen krise. Da tar vi en annen dag. Er jo ikke lange biten uansett.

Skrevet

Hei igjen!

Ble litt hektisk i morges, så jeg glemte å ta m mobnr ditt. Vi tar d heller til uka hvis d passer for deg.

Skrevet

Helt i orden det! Bare gi lyd når du skal innover du =)

Skrevet

Hei igjen!

Mannen min jobber på Levanger, og er der hver dag. Han kan komme innom/treffe deg for og ta m stellebordet.

Si en dag som passer best for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...