Gå til innhold

Noen erfarne wild yam brukere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en vanlig bivirkning å få murringer i eggstokkene, ganske kraftige? Hadde EL lørdag eller søndag, alså 1 uke siden ca. (Måler temp.) Jeg tar to wild yam morgen og to kveld. Noen som vet om det er riktig dose? Og hvor lenge skal jeg bruke disse?

Håper noen kan hjelpe meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEI:) nå er ikke jeg veldig erfaren bruker testet wj og damiana en mnd..

jeg har alltid hatt en sykl på 27-28 dager og el omkring 12-14.

for noe mnd siden da jeg gikk på det ble el utsatt flere dager og og mens kom tidligere enn den skulle..og de to pp eter dette har alt bare vært rot...denne pp feks har jeg hatt mensen to ganger på 18 dager!!! og spottet i tide og utide både denne og forrige mnd...ikke vet jeg men er litt påfallene syns nå jeg siden jegar vært som en klokke minst de to siste årene....kan selvfølgelig være en tilfeldighet men jeg tar ikke sjansen på de igjen før jeg har snakket med gyn...vet om andre som har fått el mye senere pga dette også....kanskje ikke alle reagerer på samme måte men hos meg begynte dette styret den pp jeg tok disse to tingene....

men har jo funket for mange også så lykke til..dette var bare min erfaring;)

Skrevet

Har en syklus som har vært på bærtur det siste året :-( Så derfor forsøker jeg litt alternative ting. Jeg hadde EL lørdag eller søndag forrige uke. Begynte på wild yam på onsdag. Natt til fredag begynte murringen og den har bare blitt verre. Nå er det mere mensmurring. Så da er det kanskje tanta som kommer hvis det kan virke sånn på noen. Huff, slitsomt med denne prøvinga :-(

Skrevet

hvis du hadde el for en uke siden er det vel litt tidlig med mens allerede nå??dvs sånn ble det jo med meg men sånn generelt så er det jo ikke vanlig..kan jo være noe har satt seg fast;);) kan føles som murringer det vettu;)veeeldig vanlig mer vanlig enn at tanta kommer en uke for tidlig ihvrtfall!!!

håper for deg at du er heldig og at sykl din faller på plass..kanskje er det akkurat wild yam som hjelper for netopp deg:) never know you know;)

er så dritt lei prøvingen!ihvertfall nå som jeg har mistet heelt kontroll over sykl som jeg alltid har hatt jern kontroll over:( men vi skal gjennom ivf i løpet av sommeren/høsten så hjelpen er nær og trøster meg med det:))))

Skrevet

Jo det er litt tidlig for tantebesøk, men det har ihvertfall hendt en gang før, i sept.08.

Har hatt murringer siden natt til fredag, men nå har det roet seg litt, enn så lenge. Nå er jeg bare full av gass...hehe

Jeg hadde fått så fin syklus etter at jeg fikk barn for 4 år siden, men da vi skulle starte prøvingen ble det bare tøys:-(

Skal ta hormonprøver neste syklus. Mistenker pco, siden jeg har sjelden og uregelmessig EL. Har mistet troen på at vi skal klare det på egenhånd, men det fins kanskje enda håp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...