Gå til innhold

Farging av håret.


♥ Vinterbarnet ♥

Anbefalte innlegg

Hører mye rart ang. farging av håret under graviditeten. Noen er som vet om det er skadelig for fosteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette lurer jeg og på. Hadde tenkt å bestille frisørtime, men fikk beskjed at det kunne være skadeligt når en går gravid:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også lest at farging av håret er skadelig. Jeg tør ikke å ta sjansen de første månedene iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og hørt at det kan være skadelig å farge håret, men hvis man begynner å tenke sånn er det jammen ikke mye man kan foreta seg i svangerskapet....

Alt med måte er min filosofi, så lenge man holder seg helt unna det som er dokumentert skadelig for fosteret!! (alkohol, røyk, tabletter og andre rusmidler.) I tillegg er det jo en haug med matvarer man skal holde seg unna, så det skal ikke være enkelt!!

 

Men, hver enkelt må jo finne ut av det!!

Jeg har iallefall en ettervekst som skriker etter frisøren min, så når tirsdag kommer er hun den første jeg skal ringe til!!! :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette undersøkte jeg i mitt forrige svangerskap.Spurte både lege og frisør. Begge svarte at dette var en myte. Da e ikkje farlig, så berre farg i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farlig. Har farget håret maaaange ganger i både dette og de to forrige svangerskapene mine.. Vi må ikke bli helt sprø når vi blir gravide..kan jo nesten ikke gå utenfor døra viss vi skal høre på alt og alle! Slapp litt av og nyt graviditeten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.helsenett.no/index.php?option=com_fireboard&Itemid=389&func=view&catid=19&id=28943&a=1

 

Sv:Farging av hår under graviditet

Skrevet for 11 måneder, 1 uke siden | Lest 1835 ganger

Heisann

Jeg lurte på det samme da jeg gikk gravid. Legen min ringte en spesialist i feltet og jeg fikk til svar at det var ikke farlig men det kunne påvirke fosterets størrelse hvis man farget håret. Vi ble da enige on at det var best å vente med det ville ikke ta noen sjangser såklart.Mitt råd IKKE FARG HÅRET

LLINDA

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...