Rosmari S Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 fikk skikkelig hjertebank, og ble litt småsvimmel......svetter plutselig mye....hva skjer?
Snart mamma til 3 <3 Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Jeg har også opplevd dette flere ganger, og i mitt tilfelle er det at jeg har blodtrykksfall. Jeg får hjertebank, blir svimmel og gjennombløt og svett! Det er skikkelig ubehagelig.....!!!! Drikk masse vann,det hjelper på meg!!!! Og en ting jeg må styre unna er å være på et varmt bad,spesielt hvis noen har dusja/bada slik at det er varm damp der inne!! Hvor langt på vei er du da?
Rosmari S Skrevet 11. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2009 Takk for svar:) Jeg får prøve å drikke masse masse vann da:) Jeg hadde mens termin 9.april...og UL 20.april.....
Snart mamma til 3 <3 Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Du får høre med jordmor e.l. hvis du er usikker da.....men slik du beskriver du har det er eksakt slik jeg har det i hvetfall,og det jeg har er blodtrykksfall:) Ønsker deg masse lykke til i dagene fremover,med fødsel og alt sammen:)
Månefeen ♥ Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Ha det sånn jeg og, vet ikke konkret hva det er. Annet enn at det er helt nomalt mot slutten av svangerskapet, fikk forklart at det er mye blod i kroppen som skal pumpes rundt (vi ha jo ganske mye mer blod vi gavide). Det har hjulpet å drikke et gladd iskaldt vann, eller holde for nesen (holde pusten) å blåse ut i ca 20sek, dette var råd fra svigefar som er kirurg. Ellers så er det ro og hvile. Lykke til i dagene fremover
Rosmari S Skrevet 11. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2009 Tusen takk for det begge 2:) Og takk for gode tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå