☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 tiden går veldig fort nå, og jeg har inget hastverk med å nærme meg 3.tri og termin...dette er jo den beste tiden(syns jeg hvertfall...), og man vet ikke hvilke skavanker som kommer snikende utover!!! Det er sol, det er ferie og livet er herlig;-))))) ....men jeg må ærlig innrømme at det hadde smakt med en kald pils ute i solveggen(...og nei, munkholm er IKKE det samme!!!) Fortsatt god påske, jenter;-)
Mamma_til_isabella Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Gratulerer så mye;) Det er nå tiden går fort:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Grattis så mye! Jeg var halvveis igår!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Gratulerer,vennen )))) Så koselig! Hellane som tiden flyr da! Og,vel, clausthaler var veldig godt i går i det minste
koala Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Og jeg er halveis idag Synes allerede magen begynner å bli tung og " i veien" så de beste dagene er over for min del. Prøvde den alkoholfrie fra Grans i dag, heter "Fri", og den var ganske god
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 12. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2009 gratulerer med halvveis, koala;-) den fra grans hadde jeg glemt, ja..den er faktisk ikke så ille har jeg hørt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå