Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 jeg får veldig vondt i magen av og ha sex, han holdt seg over magen og sånt, men penetrering gjør også vondt, det var ikke noe behagelig i det hele tatt. ¨ noen som har opplevd det samme og noen som har noen tips? Jeg er 18uker på vei nå
Anonym bruker Skrevet 1. september 2009 #2 Skrevet 1. september 2009 Jeg har nesten ikke klart å gjennomføre samleie i hele svangerskapet pga av at det er vondt.. - jordmor og lege har sagt til meg at dette er helt normalt og forekommer ofte pga hormonelle forandringer.. jeg på min side er engstelig for at det ikke skal gå over etter fødsel, men har fått beskjed om at man blir bra igjen. I mellomtiden får dere bare finne på primitive løsninger som ikke går på tiss i tiss.. vi har klart oss siden april nå.. begynner å bli sprø.men sånn er det ..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2009 #3 Skrevet 21. september 2009 Jeg har i mange år hatt vondt under samleie, jeg fant ut for noen mnd siden at jeg hadde en cyste, en gangske stor en, men siden jeg gravid så har den nå blitt mindre.Trodde først at kanskje derfor jeg har hatt vondt,for hatt den i mange år, men gynokologen jeg var hos var ikke så hjelpsom hun trodde ikke det. men da er det noe annent galdt,for det er snakk om at jeg har hatt vondt i mange år. men mitt tips er: prøv forskjellige stillinger, fordi det har hjulpet på meg, har jeg vondt så er det noen dager det er digg og ligge på ryggen, andre dager det er vondt er det digg og ligge på siden osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå