Gå til innhold

Endrer puppene dine seg før og under mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært gravid og ammet så lenge nå at jeg ikke husker hvordan puppene pleier å være når man skal ha mensen og ikke ammer... Saken er at jeg sluttet å amme for ca en måned siden, og jeg venter mensen omtrent på denne tiden. Nå er puppene mine ganske ømme, virker hovne (de er reelt større enn vanlig) og synes det mørke området er litt mørkere/hovnere enn normalt. Blir puppene sånn rett før man skal ha mensen når man ikke ammer? - Eller kan jeg være gravid? Jeg bruker minipiller, så er ikke voldsomt sannsynlig, men synes pupppene mine er så veldig gravid-aktige og husker ikke hvordan de pleier å være før mensen når man ikke ammer... Hvordan er dine pupper rett før du skal ha mensen? Merker du sånne forandringer på dem som jeg gjør nå? (tenker da selvsagt på dere som ikke ammer?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mine pupper blir mye større rett før mensen, og utrolig ømme, kan variere fra rundt brystvorten til hele brystet, men denne gangen har mine bryst vokst seg ekstremt store og det mørke området har blitt mye mørkere også!, så vet ikke selv om det er pga mensen som kommer eller skulle ha vært komt for 2 dager siden :/ Så får se hva som skjer her.. Har nesten ikke sovet inatt pga brystene er så ømme!

Skrevet

Ja, store og litt gravidaktig. Synes de blir det når jeg har eggløsning også i grunnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...