<3 Legoland <3 Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Hei. Jeg har en kastrert hankatt på 13 mnd, han er veldig rolig, og trives masse ute. Jeg vurderer å ta til meg en hunkatt på 2 år. Kan dette fungere?? Hva bør jeg evt ta hensyn til? TIPS??
frk.velandre Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 mamma å pappa har to katter, en hannkatt å en hunkatt. begge er sterilisert.å det går veldig bra.
<3 Legoland <3 Skrevet 11. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2009 Tusen takk for svar. Er de to i familie? Kom de inn på samme tid?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Jeg har alltid hatt katter. Og da gjerne flere samme. Tar et par uker med litt skuling og fornærmede puser, men så har det alltid ordnet seg til slutt og de har alle blitt venner og lekekompiser:) Og ingen av de har vært i familie:) Så jeg hadde fått meg en katt til hvis jeg var deg, katter er herlige:)
<3 Legoland <3 Skrevet 11. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2009 Tusen takk for svar. Ja, katter er herlige :-)
* 5 om dagen * Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 jeg har 3 stk nå, og de går sammen,de respekterer hverandre,for å si det sånn. er litt forskjell i alder på de,den jeg har hatt lngst er snart 8 år,så har jeg to andre som er ca 5 år nå, hatt de to siste i 3 år,fikk de nesten samtidig.(omplasseringskatter)de er alle kastrert,2 hannkatter og ei jentepus,som for øvrig er sjefen. Og de har godt selskap i hverandre....så dette går fint :-)) de er også alle ute om natta,og de holder seg sammen.
frk.velandre Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 nei di fikk hankatta først. han var vel 5-6 år da hunkatten kom. hun var kattunde da di fikk henne. han var skepisk. men det jikk bra.å enda bedre da hun ble sterilisert. selskap i hverandre. di er ikke i slekt.
<3 Legoland <3 Skrevet 11. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2009 TUSEN TAKK FOR SVAR! Høres jo lovende ut dette :-) ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå