maskråka Skrevet 11. april 2009 #1 Skrevet 11. april 2009 Skal bytte ut vår bærbare PC og lurer på om vi skal skaffe oss mini-pc? Vi bruker den kun til surfing, mail og bilder. Ser at prisforskjellen på mini-pc og vanlig bærbar pc er ca kr 1000,- Noen som har erfaringer eller anbefalinger.
petite fleur Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Jeg har ikke mini-pc selv, men de jeg kjenner som har det sier at de kun vil bruke den når de skal ha med seg pc et sted. "Tastaturet er så lite og skjermen er så liten", sier de :-) Akkurat det venner man seg jo til da, men det er altså ingen av de som har planer om å bytte ut den bærbare med mini-pcn i hvert fall :-)
Kvitrebekk Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Hovedproblemet er vel at skjermen er så liten dersom du skal ordne mye med bilder. Men det går jo an å koble på en ekstern skjerm da. Jeg kunne ikke tenke meg å bytte ut lap topen min mot en mini-pc jeg heller.
tante grusom master of law Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 mini-pc har jo ikke cd-luke heller...
mayaya Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Jeg hadde ikke gått for mini-pc hvis jeg skulle brukt den til bilder - alt for liten skjerm. Personlig ville jeg kjøpt en MacBook til det bruket
3nydeligesmå Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Vi har begge deler,å her verte berre den vanlige bærbare brukt heime.Har med mini-PC på tur ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå