Goomba84 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Har ønsket barn i mer enn 5 år, noe som ikke har skjedd, og har ikke vært her på en stund nå pga nye mannen ikke klar og diverse øknonomi og husprobl, men innså noe nå, da jeg snakket med min fetter på 27år. Han sliter med å finne seg en jente som liker han for det han er og forstår han til tross for sine problemer. Det kom som lyn fra klar himmel da jeg sa at jeg kjente frustrasjonen hans pga prøving på barn med min forrige samboer osv..: Jeg er klar, men jeg kan vente!!! Denne gang vet jeg at jeg har funnet mannen i mitt liv og kan vente på hva som helst for han. Frem til i dag har jeg hatt den frustrasjonen at jeg MÅ ha barn snart, bli klar, mann... Har følt at tiden renner fra meg, men med denne mannen er ALT mulig. Elsker han over alt på jord. Måtte bare dele dette, føler at jeg har et kvinnelig kall, og de fleste av dere skjønner dette:) God Påske. Klem fra FDW<3
Tweak Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Ja, er det ikke rart hvordan en liten ting kan snu noe på hodet uten at situasjonen egentlig har forandret seg i det hele tatt. Mannen er ikke mer klar enn i går og du er ikke mindre klar enn i går, men noe har likevel forandret seg i deg. Jeg håper likevel at mannen blir klar snart! Jeg vet godt hvordan det er å gå og ønske seg noe så sterkt og ikke kunne dele ønsket med den man deler alt annet med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå