Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Dette varierer vel fra baby til baby, men min holdt flaska sjølv lenge før.
-MtG- Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Tror han gjorde det, men måtte ha hjelp. Var først når han var 11 mnd at han skjønte han måtte helle påflaska for at det skulle komme mere ut.Før det så prøvde han å bøye hodet framover:)
Tommage♀♂ Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Mine barn holdt skjeen og spiste selv de ved den alderen. Med litt hjelp fra en voksen selvsagt, men i hovedsak var det de som spiste. Begge kunne bruke flaske ja.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Ja stort sett, men noen ganger gikk det ikke alltid like greit og sleit litt med flaska hvis innholdet flytta seg tok overbalanse og mista den av og til! Dette varierer veldig, kjenner unger på over året som ikke mestrer å holde flaska selv, men har aldri hørt om noen som ikke klarer å holde kopp og flaske når de blir større, hvis det ikke er noe spesielt galt med ungen da såklart, så det er nok ingenting å bekymre seg for hvis h'n ikke gjør det enda!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Min er 5 mnd og klarer fint å holde flaska selv. Jeg bruker å holde den for han da. Men han blir så stolt og kry når han får holde den litt selv også og jeg forteller han hvor flink han er.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Ja, holder flaske og tutekopp selv. Spiser brødskive selv og. Har gjort dette et par mnd nå.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Min gutt på 10 mnd kan holde flaska selv. Men han sitter/ligger som regel i armkroken min når han drikker av flaske, og da er det jeg som holder. Det er jo litt av kosen med små barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå