Gå til innhold

dress til nyfødt, ang str... hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner ikke dressen jeg brukte til min sønn:( kjiiipt.... for den passet bra når han kom til verden og varte litt...

de andre jeg har er i str 62, men er store.... føler at den lille da vil drukne i de...

hvilken str kjøper dere?

legger til at den lille kommer i september;) så må ha noe på ja;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si når man ikke vet hvor stor babyen er. Du kan få noen til å kjøpe dress til deg når du har fått babyen hvis du er veldig usikker.

Min første var 4600g, og fylte fint ut str 62 (med klær under osv)

Nestemann blir også stor, så det blir nok samme dressen.

Ikke bekymre deg så lenge babyen ikke fryser :))

Skrevet

Dersom du har dress i str 62, vile jeg nok bare brukt den. Det går jo ann å brette opp litt på armer og ben, og det gjør jo ikke noe om den er litt stor. Bedre det, enn å skulle kjøpe en dress i f.eks str 56, og så bare kunne bruke den noen uker før man må bruke den andre likevel.

Jeg ville i alle fall bare brukt 62, spesielt siden du alt har det. (Men nå ville ikke jeg kjøpt slike ting som dress mindre enn i str 62 uansett, for ofte er det så kort de kan bruke de str under, og da blir det så sløsete, både for lommeboka og miljøet, å skulle kjøpe to dresser så nær på hverandre...) Skulle det da vise seg å bli en veldig liten unge, går det ann å kjøpe dress i mindre str etter at h*n er født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...