Gå til innhold

Bare elsker brysthårene til mannen min....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting som er mer deilig enn å dra hånden over brystet hans.

Mannfolk uten hår på brystet må jo være som å stryke en barbert kalkun i baken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en hårete mann, men ikke for hårete, det går ei grense der også, men kunne aldri falt for en "glatt" mann, for meg er de mer gutter enn menn :)

Skrevet

Ekte menn skal ha hår!

Skrevet

Enig. Kunne aldri vært sammen med en "mann" uten hår på brystet. Guttehvalp kaller jeg det.. Tenner ikke meg ihvertfall.

Skrevet

Klart, men skal da ikke gå på sommeren, hånd i hånd med en ape heller:-)

Skrevet

For min del betyr det lite hvor mye hår de har eller ikke har på brystet. Det viktigste er at håret på hodet ikke er langt, det er guttevalp og frastøtene det.

Skrevet

nei det er det jeg sier, det finnes en mellomting :)

Skrevet

Så du må se mannens nakne overkropp før du vet om du faller for ham eller ikke? Selv ser jeg etter andre kvaliteter hos en mann, og faller gjerne for ham uten å ha bedt han om å knappe opp skjorta først.

-Rigmor-

Skrevet

Synes ikke det betyr noe om det er lite hår på brystet til mannen, jeg. Bedre med lite enn mye, skal jeg synes noe.

Skrevet

Både kvinner og menn er født med hår og det er fint på begge to.

Alt som er naturlig er fint. Men menn som naturlig uten hår er også fine. Alle mennesker som er litt naturlige er faktisk fine. Og alt dette tullet om hvordan folk skal være er jo ganske barnslig.

Skrevet

Nå er jeg faktisk enig med deg:)

Eksen min hadde lite og ingeting hår på brystet,og jeg var så glad for det.Og jeg kunne ikke forestille meg å kose på en mann med mye hår..

Nå har jeg truffet en fantastisk mann,med hår på brystet,og jeg elsker det;o)Det er endel,men ikke for mye,og jeg kan ikke forestille meg noe annet:-)

Skrevet

Jeg har kjent mannen min så lenge at jeg har sett ham både med og uten hår på brystet (og både med og uten kviser), men han er nå samma fyren uansett, da.

Eller er han kanskje ikke det? Vi har vel forandret oss litt begge to på 17 år, men hårveksten er i tilfelle ikke en stor sak der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...