Gjest Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Har kjøpt lambi dopapir, men så har vi igjen litt dopapir som er sånn resirkulert økonomi greier. Nå må jeg drite og lurer på om det er greit om jeg begynner på en rull med lambi før jeg er ferdig med den andre rullen? Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre her jenter, takknemlig for innspill. PS! Mannen min syns det er greit, men tanta mi på toten sier jeg burde bruke opp den andre dorullen først. What to do????
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Hent deg heller en serviett å to.... Hahaha:p Begynner folk å bli overtrette her inne nå eller?
-MtG- Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Jeg ville uansett brukt det gamle papiret. Hater sånt lambipapir som loer og legger igjen rester i dåsa:) Nei, takke meg til billigpapir som er litt sterkere.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Det er jo på dette nivået spørsmålene ligger her inne for tiden, mange har forlagt hjernen sin på et lurt sted de ikke husker hvor er, og må spørre om det meste! Så skjønner hvor du vil med dette hi Her kommer noen spm dere kan forvente dere, hvis de ikke allerede er stilt her inne; -Hva mener dere, skal jeg skifte bind hver gang jeg er på do, selv om det bare er en cm med blod der? -Lurer på om jeg må skifte på senga i dag, siden det passer bedre i dag enn i morgen, men det er bare 6dager siden sist, og jeg pleier å skifte på dag 7, hva mener dere? -Jeg liker ikke øl, skal ut i påska og har bare øl i huset som er mannen min sitt, hva mener dere, skal jeg drikke øl eller skal jeg kjøpe noe annet? En klassiker til slutt: -er jeg gravid? jeg har mensmurringer, venter mens i morra, men føler at jeg kan være gravid, hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå