Mammsn er klar<3 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Har hørt at 3D ultralyd er best å gjennomføre fra uke 24/28? Hvorfor??? Jeg er 20 uker nå på søndag! Har vært på vanlig UL, men det var en kjip opplevelse, sur jordmor og fikk ikke vite kjønn, som vi så gjerne vil vite!! Så tenker på å dra på privat 3D UL.. Men syns d e lenge å må vente i ca 2 måneder.... :/ Noen som har vært på 3D før uke 28, og som synes det var verdt det??
Duggfrøken Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Så kjedelig at du hadde en vanskelig opplevelse med vanlig UL. Håper alt sto bra til med barnet da, for det er jo det som er viktigst, og det er jo de de skal sjekke. Det er ikk alltid de ser hvilket kjønn det er. Nå har jeg to jeg kjenner som skulle få jenter som fikk gutter hehe... Jeg tror det har med utviklingen på barnet som du ser bedre i disse ukene. For at du skal få en bedre opplevelse. Vi var i uke uke 26-7 på Ultralydklinikken på Lysaker. Kjempe dyktig der. Du kan jo titte på hjemmesiden deres, det står litt om når og hvordan og sånn. De tar nok i mot deg om du bare vil på en sjekk også for din egen del
Mamma_til_isabella Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Grunnen til at 3d anbefales i denne tiden er fordi babyen er ferdig utviklet og har fått litt på kroppen. Du ser litt mer da hvordan babyen kommer til å se ut.Men tror du får kjempe fine bilder i uke 20 og.Jeg fikk fine bilder i uke 16:) Jeg har vært på 3d på oslo city legesenter hos Dr.Peter Molnar som er norges fremste i fosterdiagnostikk.Han har aldri tatt feil av kjønnet:)Så han er virkelig å anbefale.Der får du tatt 3d hele svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå