Endelig_mamma<3 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Når man lever i en egen boble om dagen , hvor dagene kan være rimelig opp og ned, er det såå ålreit å komme inn på krangle siden å lese litt. En god latter forlenger livet har jeg hørt og etter å ha lest et par innlegg her kan man bli hur gammel som helst:) Syns det er helt fantastisk at folk har forskjellige meninger og at enkelte ikke eier en liten lunte engang.. Må bare si jeg likte VELDIG godt innlegget om de gamle, frekke menneskene, det var langfredan`s høydare. Stå på og ha meninger. Ellers ha en fortsatt fin påske, uansett om du feirer den eller ikke.. fri er det uansett;)
† I Jesu Navn † Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Smiske Guri! Alle tantene her er jo helt enige med hverandre uansett hva det skrives om, og de få gangene de ikke er enige er de høflige og forsiktige i det de skriver, nei takke meg til gamle krangle.
† I Jesu Navn † Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Smiske Guri! Alle tantene her er jo helt enige med hverandre uansett hva det skrives om, og de få gangene de ikke er enige er de høflige og forsiktige i det de skriver, nei takke meg til gamle krangle. Ps det er ikke alle som har fri i påsken.
† I Jesu Navn † Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Smiske Guri! Alle tantene her er jo helt enige med hverandre uansett hva det skrives om, og de få gangene de ikke er enige er de høflige og forsiktige i det de skriver, nei takke meg til gamle krangle. Ps det er ikke alle som har fri i påsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå