Gå til innhold

Takk for flotte innlegg:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man lever i en egen boble om dagen , hvor dagene kan være rimelig opp og ned, er det såå ålreit å komme inn på krangle siden å lese litt.

En god latter forlenger livet har jeg hørt og etter å ha lest et par innlegg her kan man bli hur gammel som helst:)

 

Syns det er helt fantastisk at folk har forskjellige meninger og at enkelte ikke eier en liten lunte engang..

 

Må bare si jeg likte VELDIG godt innlegget om de gamle, frekke menneskene, det var langfredan`s høydare.

 

Stå på og ha meninger. Ellers ha en fortsatt fin påske, uansett om du feirer den eller ikke.. fri er det uansett;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smiske Guri! Alle tantene her er jo helt enige med hverandre uansett hva det skrives om, og de få gangene de ikke er enige er de høflige og forsiktige i det de skriver, nei takke meg til gamle krangle.

Skrevet

Smiske Guri! Alle tantene her er jo helt enige med hverandre uansett hva det skrives om, og de få gangene de ikke er enige er de høflige og forsiktige i det de skriver, nei takke meg til gamle krangle.

Ps det er ikke alle som har fri i påsken.

Skrevet

Smiske Guri! Alle tantene her er jo helt enige med hverandre uansett hva det skrives om, og de få gangene de ikke er enige er de høflige og forsiktige i det de skriver, nei takke meg til gamle krangle.

Ps det er ikke alle som har fri i påsken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...