Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Blir så irritert! Mannen min sine to barn fra første ekteskap har det med å spørre om å hentes over alt. Vi har snakket om at de får gå hjem fra aktiviteter og venner dersom avstanden ikke er for lang (2km), de er 10 og 13 år gamle. Det toppet seg nemlig da datteren ringer for å bli hentet og det viser seg at hun er ca 500 meter hjemmefra. Og nå i dag ringer datteren igjen om å bli hentet fra venninnen sin som bor (jeg kødder ikke) 300 meter herfra... Det er rett ned en bakke og rundt en sving... Og han gjør det fa.. meg!!! Hva skjedde med avtalen vår, det å gjøre barna litt mer selvstendige, miljøet osv osv osv? Merker jeg blir så irritert på han at jeg nesten sprekker!!!! Hva tenker dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #2 Skrevet 11. april 2009 Tror kanskje jeg hadde hentet barna mine om de var 2 km unna, men 3-500 meter, det får da være grenser.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #3 Skrevet 11. april 2009 Jeg tenker de er bortskjemt. Det er helt greit å skjemme vekk ungene til en viss grad, men man man må tenke balanse i familien. Om det er slik at det blir veldig tungvindt for dere å drive på sånn, så bør han la det være. det går jo ofte på beksotning av andre ting. Stikker av gårde titt og ofte og gjør egentlig unødvendige ting er greit så lenge det ikke er i veien for andre ting. Får han fremdeles tid nok til resten av familien inkludert deg, samt alle andre praktiske gjøremål som er hans så kan han jo fortsettte. Men om du får hele jobben, og han ingenting og bare freser rundt som taxi sjåfør, da er det ikke greit. Har vel litt med makt og markering å gjøre, jeg får pappa til å gjøre det jeg vil, og dama hans blir sur. Det er det jo unødvendig for han å bli med på.
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2009 #4 Skrevet 12. april 2009 ...hadde mine barn bedt om skyss på 300 m så hadde jeg ledd meg i hjel. Og hadde mannen min gjort tegn til å sette seg i bilen så hadde jeg sagt høyt og tydelig at nå holder du deg i sofaen og lar henne gå !!!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 hehe, kjente meg igjen i dette her, ikke for at mannen min kjører uten grunn, men min kjære exsvigermor var samme ulla. Min niese skulle gå fra henne til foreldrene, og hun gråt til hun ble kjørt!! Nå skal det sies at foreldrene kjørte til besteforeldrene bestandig:) Avstanden? 100 små meter på flat mark og uten trafikk...
Anonym bruker Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 For vår del er det ofte snakk om avstander som gjør det nesten nødvendig med bilskyss. Men de gangene hun skal til eller fra noen som bor næremere vil hun alltid ha selskap på turen, så vi pleier å følge henne og hente henne, selv om hun fint kunne klart å gå de par hundre meterne alene. Hun har en livlig fantasi og jeg mistenker henne for å skremme seg selv sånn at hun faktisk ikke tør gå alene. MEN så lenge hun ikke krever bilskyss til alt mulig er det greit med den følge-turen da.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Helt latterlig ! Jeg hadde tatt bilnøklene og gått !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå