Gå til innhold

Opprop oktoberbabyer! Hvem henger med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan har dere det?

Er formen fin?

Når har dere termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 7.oktober, og formen er veldig fin...

Skrevet

Hei :)

Har termin den 12 oktober!

Har det ganske greit igrunn :)

Skrevet

Hei:)

Jeg har termin 12.oktober og med meg går det litt opp og ned med formen. Har vært i fin form idag, mens igår var jeg litt kvalm og ekkel. Fortsatt litt trøtt. Kjenner ikke på noen måte at jeg er klar til å begynne å trene igjen, etter 3 mnd i "koma".

Ellers er alt bra. Gledesfølelsen over å være gravid og vente barn har blitt større. Jeg er en typisk person som ser litt negativt på ting og spesielt når jeg er hormonell, men nå er jeg stort sett bare positiv til det hele, heldigvis :)

Skrevet

Jeg har termin 6 okt og spyr som bare pokker. Håper det snart gir seg så det er mulig å begynne tilbake i jobb å "leve" litt igjen :)

Skrevet

Jeg har termin 5 oktober, og formen er super! Vi sneik oss til en privattime hos jordmor,sånn at vi fikk se gutten som vi skal ha=) Han låg og sprellet hele tiden, og suttet på tommelen=) Va kjempekjekt å se på!

Skrevet

Jeg slenger med, termin 2. oktober. Formen er i grunn elendig, men det får nå heller være - bekkenet mitt er tydeligvis ikke helt med på denne gravidegreia.

Skrevet

Hei jenter! jeg har termin 8.oktober og føler meg bra noen dager, mens andre er ikke så bra. Så det går opp og ned. Kan ha noe med at jeg har hatt en rennende nese i 2-3 uker nå og det påvirker meg endel og gjør meg kvalm.

Men ellers er alt bra. Har negynt å fått mage og må gå med mammabukser allerede! ;) Men synes det er så fint at magen begynner å komme. Herlig!

Skrevet

hei hei, jeg kommer inn hitt jeg da;D

har termin 26 oktober. venter da min nr 2.

har hatt som sist, ekstremsvangerskapkvalme, litt lei, men fått kvalmestillende, så hjelper jo litt. i dag er jeg i fin form, så nå håper jeg at jeg slipper og gå som sist dårlig til uke 25.

god påske alle sammen

Skrevet

Jeg har termin 19.oktober, formen er veldig opp og ned.. Noen dager helt super, men så kan det plutselig snu. Har vært kvalm og sykemeldt i 2 mnd nå, men skal etter påske prøve meg litt på jobb igjen.

Skrevet

Hei og hå ! Har termin fra 16-19 oktober en gang, uvisst akkurat når :)

Har slitt med hypermesis siden uke 6. Sluttet å spy forrige uke, men er til tider fortsatt kvalm, men har feks hatt en bra dag i dag ! Så det går opp og ned kan du si. Utrolig trøtt og slapp, har følt meg bedre for å si det sånn. Sykemeldt over påske, gruer meg til å begynne å jobbe, da jeg virkelig ikke føler at jeg er "klar" fysisk enda.

MEN med den helvetes starten jeg hadde med lave hcg-verdier, hatt 9 ultralyder hittil etc. pga risikofylt svangerskap, så er jeg nå veldig godt til mot :) Gleder oss veldig til den lille kommer og har bestemt meg for å nå senke skuldrene. Var på ultralyd da jeg var 12+2, så nå bør det vel gå fint ? Sjangsene er i allefall store :) Den lille hoppet og sprellet og suttet på tommelen, så alt så bra ut.

Skrevet

Har termin 13. oktober og formen er fin. Så godt som ingen symptomer. Litt pessimist av natur så avventer ordinær UL 6. mai før jeg tør å glede meg ordentlig. Magen har vokst litt, men i og med at jeg har litt mage fra før ser jeg bare feit ut. Skrekken er at jeg skal komme på UL for å finne ut at det bare er for mye påskeegg jeg har spist.. ;o)

Skrevet

Jeg har termin 3. oktober, og formen er bedre. Har slitt med kvalme, oppkast og tretthet, men kaster heldigvis ikke opp hver dag lenger :) Deilig med påskeferie:)

Skrevet

Jeg har termin 8 okt. venter nr 2.

Formen er helt super, har ingen tegn som skulle tilsi at jeg er gravid, bortsett fra trøtthet. Men jeg er glad i å sove så det er i grunnen greit ;-)

Forrige svangerskap spydde jeg mange ganger om dagen i 4 mnd. Denne ganger har jeg spydd kanskje 5 ganger. Helt utrolig hvor forskjellig det kan være. Første var forresten jente. Venter gutt nå ;-)

Lykke til alle sammen

Skrevet

Termin 3.oktober.

Har hatt superform hele veien. Kun trøtt og nå forsvinner også dette symptomet....

Skrevet

termin 16. oktober... elendig form.. venter nr. 2.. sist var jeg frisk som en fisk! Kanskje jeg får gutt denne gangen da?

Skrevet

formen er fin, med untak av at jeg har mye vondt så er umulig å få gjort noe som helst. har termin 13. oktober

Skrevet

*Vinker*

Har termin 23.oktober...Og formen er veldig bra. Kjenner bekkenløsningen lure i kulissene,men prøver å dra trikset som man kan gjøre med regninger f.ex...Ignorer den så blir den borte...Kremt. Ørhm, verdt et forsøk ;P

Har gått på en del medisiner denne gangen for å få spiren min til å slå skikkelig rot,- men er heldigvis har de nå blitt trappet ned. Går kun på albyl-e nå. Veldig godt å slippe en pillecocktail hver kveld...

Ellers slår hormonene mine til i tide og utide... Blir altfor rørt av amerikanske klisjè-serier...Og i natt var vi på fest,hvor jeg ville hjem etter å ha fått hodepine i 4-tiden...Klokken 5 var vi fortsatt ikke reist derfra og jeg ville ikke mase...Så kvart over 5,midt i huttiheita,- begynte jeg å gå (Hadde sikkert tatt meg 2 timer å gå hjem derfra ). Mens tårene silte,for jeg ville baaaare hjem i seng. De plukket meg opp i bil 10 min etterpå så jeg fikk kommet meg hjem, følte meg litt dum,- edru og gråtende...Men,men. Man kan skylde alt på graviditet ;P

Lykke til videre fruer og frøkner :D

Skrevet

Jeg har termin 7 og 17 oktober.....legene klarer ikke helt å bestemme seg. Litt kvalm om morningen,men det går over så fort jeg får i meg frokost. Hormonene er det værre med.....vet ikke helt hvordan jeg skal takkle disse humørsvingningene enda.....jobber hardt med det!

En dag ønsker jeg at ungen skal forsvinne en annen dag gleder jeg meg.

Men det har nok ikke ordentlig gått opp for meg at jeg er gravid....føler meg bare feit!

Skrevet

hopper inn her jeg og:)

jeg har termin 26oktober, formen er opp og ned enda, grusomt trøtt og tiltider plaget med kvalme, men det går vel over, mitt største problem er ett bekken som ikke henger med. så krykkene er tatt frem alt:( men men.. priser meg lykkelig for at vi venter en til, så får kroppen min heller være teit og i ulaget. så lenge babyen har det bra så har jeg det bra=)

Skrevet

Har termin 15.okt og formen er forferdelig: slapp, trett, svimmel og kvalm!

Skrevet

Jeg har termin den 10. eller 16. oktober. Formen har vært bra hele tiden, kun bekkenet som knirker litt.

Skrevet

Hei!

Det er rart å være inn på 2. trimester, tiden har faktisk gått fort selv om det ikke føltes sånn for 4-5 uker siden.

Jeg har termin 22. oktober, og formen begynner å bli veldig bra. Var mye kvalm og kastet opp fra uke 6-11 og ble da sykmeldt. Kanskje ikke rart det føltes som om tiden sto stille, orket ikke annet enn å ligge på sofaen... Men nå er jeg tilbake i jobb, begynte rolig med 50% slik at jeg fikk vent kroppen til å klare hverdagen igjen, og begynner 100% om1 uke. Gleder meg til det! Godt å kunne tenke på litt annet enn graviditet hele tiden:)

Skrevet

Hei jeg har termin 18 oktober. Vært endel dårlig tidligere, men det er heldigvis over. Nå er jeg bare trøtt og slapp, men koser meg.

Skrevet

Oktoberbaby her :) Terminen er 20 oktober! Formen har forbedret seg betraktelig, og begynner å se antydning til en babymage, men den er veeeldig liten. Hehe.

Litt kvalm innimellom, ellers bra ü

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...