Elise29 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Ser at det er mange som selger brukte flasker på nettet, men er det noe å kjøpe? Noen som har erfaring med Dr. Brown flasker? og flaskesterilisator? Er det noe å anbefale? Vurderer å kjøpe brukt.
Lykke X 4 Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Jeg hadde ikke kjøpt brukte flasker. Man vet jo ikke hvordan disse flaskene har blitt behandlet og ivaretatt hygienemessig.
Elise29 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 Nei det er jo sant. Man vet jo aldri. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe brukt, men så begynte jeg å vurdere det litt. Samboeren min vil ikke kjøpe sånne ting brukt sier han.
Miss Misantrop Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Jeg ville glatt ha kjøpt brukte flasker. I allefall ville jeg brukt brukte flasker om jeg fikk dem. De er jo ikke så dyre, men jeg har sikkert totaltsett kjøpt 20 flasker. Mistet noen, noen har gått i stykker osv.
*toppris* Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 ser egentlig ikke problemet emd å kjøpe brukt... selve tutene kan man jo kjøpe nye av... og flaskene steriliserer man... sel elsker jeg å handle flasker, hehe, så har alltid mange av de uansett;) er jo så koooos å gå i butikkene og se, er så mye man kan få
Elise29 Skrevet 10. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2009 Hmm...ja nå ble jeg usikker på om jeg skal kjøpe brukte likevel...hehe. Har ikke begynt å kjøpe sånt enda egentlig, men kom over en annonse og begynte å lure på om jeg skulle kjøpe.
*toppris* Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 vel, ser de bra ut så hvorfor ikke? er du ikke fornøyd så er det bare å handle nye;)
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 jeg kan kjøpe mye brukt til ungene mine, men jeg hadde ikke kjøpt brukte flasker.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Med mindre jeg gikk på sosialen og virkelig ikke hadde penger, hadde jeg ALDRI kjøpt brukte flasker...ikke akkurat stedet jeg sparer penger på... =/
Carina - 84 Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Enig! Samme som å kjøpe brukte glass det. Fy så ekkelt!
Carina - 84 Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 Joda, men det blir liksom ikke det samme. Skjønner ikke problemet med å kjøpe nye
Tidemann Skrevet 11. april 2009 #14 Skrevet 11. april 2009 Det er sikkert ikke noe problem å kjøpe nye,men det er jo godt at noen tenker miljø Og når jeg er på cafe og restaurant så tenker jeg ALDRI over at det er ekkelt å drikke av de glassene:) Men hvis de tutene/smokkene til flaska er gamle skal de byttes ut,for de må ikke bli morkne!!!
1974 Skrevet 12. april 2009 #15 Skrevet 12. april 2009 Vi bruke dr browns flasker i ca 1 år og de kastet vi etterpå. De var veldig godt brukt rett og slett og fristet ikke å skulle bruke de til en nyfødt til for å si det sånn. Men flaskesterilisatoren(avent rettnok), arvet jeg etter en venninne og den har vi tenkt å bruke igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå