Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange som selger brukte flasker på nettet, men er det noe å kjøpe?

Noen som har erfaring med Dr. Brown flasker? og flaskesterilisator?

Er det noe å anbefale? Vurderer å kjøpe brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt brukte flasker. Man vet jo ikke hvordan disse flaskene har blitt behandlet og ivaretatt hygienemessig.

Skrevet

Nei det er jo sant. Man vet jo aldri. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe brukt, men så begynte jeg å vurdere det litt.

Samboeren min vil ikke kjøpe sånne ting brukt sier han.

Skrevet

Jeg ville glatt ha kjøpt brukte flasker. I allefall ville jeg brukt brukte flasker om jeg fikk dem. De er jo ikke så dyre, men jeg har sikkert totaltsett kjøpt 20 flasker. Mistet noen, noen har gått i stykker osv.

Skrevet

ser egentlig ikke problemet emd å kjøpe brukt... selve tutene kan man jo kjøpe nye av... og flaskene steriliserer man...

sel elsker jeg å handle flasker, hehe, så har alltid mange av de uansett;) er jo så koooos å gå i butikkene og se, er så mye man kan få;)

Skrevet

Hmm...ja nå ble jeg usikker på om jeg skal kjøpe brukte likevel...hehe. Har ikke begynt å kjøpe sånt enda egentlig, men kom over en annonse og begynte å lure på om jeg skulle kjøpe.

Skrevet

vel, ser de bra ut så hvorfor ikke?;) er du ikke fornøyd så er det bare å handle nye;)

Skrevet

jeg kan kjøpe mye brukt til ungene mine, men jeg hadde ikke kjøpt brukte flasker.

Skrevet

Med mindre jeg gikk på sosialen og virkelig ikke hadde penger, hadde jeg ALDRI kjøpt brukte flasker...ikke akkurat stedet jeg sparer penger på... =/

Skrevet

Enig! Samme som å kjøpe brukte glass det. Fy så ekkelt!

Skrevet

Brukte glass kan også gjøres rene:)

Skrevet

Joda, men det blir liksom ikke det samme. Skjønner ikke problemet med å kjøpe nye :)

Skrevet

Det er sikkert ikke noe problem å kjøpe nye,men det er jo godt at noen tenker miljø:)

Og når jeg er på cafe og restaurant så tenker jeg ALDRI over at det er ekkelt å drikke av de glassene:)

Men hvis de tutene/smokkene til flaska er gamle skal de byttes ut,for de må ikke bli morkne!!!

Skrevet

Vi bruke dr browns flasker i ca 1 år og de kastet vi etterpå. De var veldig godt brukt rett og slett og fristet ikke å skulle bruke de til en nyfødt til for å si det sånn. Men flaskesterilisatoren(avent rettnok), arvet jeg etter en venninne og den har vi tenkt å bruke igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...