Gå til innhold

"Døde dinosaurusene av lava eller en meteoritt?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette stod min 4 åring og diskuterte med en annen jente på samme alder da hun var på naturhistorisk museum i går. Så veslevoksen og søt atte :o)

For alle med dinosaurinteresserte barn anbefales dette museumet absolutt. Snupps på 4 var i ekstase, men synes av tyranosaurus rex var litt skummel... :o)

(nå kan det vel ikke misforståes eller?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og poenget med å legge det ut en gang til var?

Skrevet

hehe

Skrevet

Veldig opptatt av å "ha rett" eller?

Skrevet

At ikke flere skulle misforstå og tro at jeg var dum som et brød som stilte ett slikt spørsmål.

Skrevet

Nei, men synes det var litt kjipt at den andre tråden ble en tråd om hvordan dinosaurusene døde og ikke hvor søte de jentene var :o)

Skrevet

Jeg tror ikke at du er mindre "dum" etter at du la ut dette innlegget...

Skrevet

Du formulerte deg dårlig i det første innlegget, og det var latterlig å legge det ut på nytt. Get over it.

Skrevet

Jeg skjønte hva du mente i den første tråden og syns de var veldig søte:-) Mini er bare 1,5år,så litt tidlig nå, men tror nok vi skal ta oss en tur dit når han blir større.

Skrevet

Så søte (",)

(skjønner heller ikke hvordan det første innlegget kunne mistolkes..)

Skrevet

Dårlig dag i dag eller dum og deilig (svarer godt for nicket ditt)?

Mistolker man innlegget så er man neppe særlig smart spør du meg. Og måten du formulerer deg på tilsvarer jo at du er en av de ikke fullt så begavede.

Skrevet

Hahaha...snakk om å lage en stor sak av ingenting. Herre...

Skrevet

En av de ikke fullt så begavede? Morsomt at denne konklusjonen blir trukket basert på et svar som ikke er koooozemooosesvar til HI. Det var jo faktisk 2 stk som mistolket innlegget. Jeg har aldri svart på om jeg "skjønte" det første innlegget eller ikke, jeg svarte at jeg synes det var tåpelig å legge ut innlegg nr 2. Er det et problem for deg?

Skrevet

Hvis man er så sint på verden at man lar det gå utover andre er det på tide å gjøre noe godt for seg selv, slik at humøret blir litt bedre (",)

Skrevet

Sint på verden? Hvor får du den teorien fra?

Skrevet

Teori og teori. Å svare på den måten som du gjør tilsier at du ikke har det så godt med deg selv. Normalt oppegående og fornøyde mennesker svarer på ordentlige måter.

Så derfor er jeg ganske sikker på at du av en eller annen grunn ikke har det så bra i dag. Og da man ikke har det så bra er det viktig å ta vare på seg selv.

Ha en fin kveld og natt. Håper du får en bedre dag i morgen (",)

Skrevet

Nå var det vel kanskje du XxXxXx.....som overreagerte mest av alle her? Eller misforstod jeg igjen? Du skjønner, jeg er så mindre begavet..:/

Skrevet

Aha, nå tror jeg at jeg skjønner hvor du får teorien din fra! (selv om jeg åpenbart er dum som et brød...) Hvis du leser gjennom ditt første svar til meg i denne tråden, så kan vi jo se at ifølge teorien din så er det ikke bare jeg som ikke har det godt med meg selv...

Skrevet

Merker at jeg har havnet i diskusjon med en #smart ass# her...Får satse på at du også får en bedre dag i morgen da=)

Skrevet

Havnet og havnet... blande seg inn heter det vel snarere?

Skrevet

Det svaret taler for seg selv hehehe;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...