xxxJulianexxx Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg skulle levere gutten min på 6 år i bursdagsselskap hos en av hans beste kamerater. De bor i en liten blokkleilighet og jeg merket med en gang at det stinket røyk derinne. I tillegg var det skikkelig møkkete på gulvet. Foreldrene hans er veldig unge, men det er jo ikke akkurat noen unnskyldning. De bør jo skjønne at det ikke er veldig fristende å levere fra seg barna sine der. Men jeg måtte jo bare det. Hadde aller mest lyst til å ta han med meg hjem igjen, men man gjør jo bare ikke det. Tenkte jo på bursdagsgutten også, kunne jo ikke "ødelegge" selskapet hans. Min seksåring tåler noen timer i røyklukt. Tenk på han som bor i det hele tiden. (Jeg røyker selv, men bare ute). Det hører også med til historien at det var den morsomste bursdagen sønnen min hadde vært i på lenge. Mammaen og pappaen hadde vært med og lekt hele tiden, og de hadde sparket fotball inne i leiligheten. Kaffekopper hadde veltet og det hadde vært så GØY. Hadde vært artig å hørt deres meninger:o)
cherry coke Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Røykte de mens barna var der eller var det gammel røykelukt?
xxxJulianexxx Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 Jeg spurte sønnen min og de hadde røyka på verandaen mens de var der.
Gjest lakrisbåt Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Hadde levert ungen uten å tenke over det mer for mitt eget barns skyld i hvert fall. Så hadde det vært veldig gøy å høre at foreldrene har vært med på leken og vært skikkelig vertskap i stedet for å bruke all energien på å lage en perfekt fasade ovenfor gjestenes foreldre:)
cherry coke Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Nei, da hadde jeg ikke tenkt over det. Han hadde en kjempefin dag og foreldrene tar hensyn til barna=)
ifie Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Jeg hadde nok gjort som deg. Gutten vår er frisk og tåler også et par timer i røyklukt.
xxxJulianexxx Skrevet 10. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2009 Jeg ble veldig glad da han kom hjem og hadde hatt det så fint. Han er så utrolig glad i kameraten sin, og jeg liker egentlig foreldrene godt. Det var ikke akkurat sånn at jeg gikk og bekymret meg for hvordan han hadde det i bursdag. Men jeg må innrømme at jeg reagerer når alt ikke er "helt etter boka".
Gjest Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Kan jo hende at røyklukten kom fra ytterklær e.l da, som regel henger jo det i gangen. Og selvom man røyker ute, så setter lukten seg sinnsykt i klærne. Spess når det regner! De røykte ute på verandaen og ungene hadde det kjempe gøy =) Ingenting er bedre enn det :D
mayaya Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 Kjipt for sønnen deres dersom de røyker inne til vanlig, men det er ikke noen andres business. Artig bursdag å få komme i da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå