Gå til innhold

Røyking og barnebursdag, hva hadde dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle levere gutten min på 6 år i bursdagsselskap hos en av hans beste kamerater. De bor i en liten blokkleilighet og jeg merket med en gang at det stinket røyk derinne. I tillegg var det skikkelig møkkete på gulvet. Foreldrene hans er veldig unge, men det er jo ikke akkurat noen unnskyldning. De bør jo skjønne at det ikke er veldig fristende å levere fra seg barna sine der.

Men jeg måtte jo bare det. Hadde aller mest lyst til å ta han med meg hjem igjen, men man gjør jo bare ikke det. Tenkte jo på bursdagsgutten også, kunne jo ikke "ødelegge" selskapet hans. Min seksåring tåler noen timer i røyklukt. Tenk på han som bor i det hele tiden. (Jeg røyker selv, men bare ute).

Det hører også med til historien at det var den morsomste bursdagen sønnen min hadde vært i på lenge. Mammaen og pappaen hadde vært med og lekt hele tiden, og de hadde sparket fotball inne i leiligheten. Kaffekopper hadde veltet og det hadde vært så GØY.

Hadde vært artig å hørt deres meninger:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røykte de mens barna var der eller var det gammel røykelukt?

Skrevet

Jeg spurte sønnen min og de hadde røyka på verandaen mens de var der.

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Hadde levert ungen uten å tenke over det mer for mitt eget barns skyld i hvert fall.

Så hadde det vært veldig gøy å høre at foreldrene har vært med på leken og vært skikkelig vertskap i stedet for å bruke all energien på å lage en perfekt fasade ovenfor gjestenes foreldre:)

Skrevet

Nei, da hadde jeg ikke tenkt over det. Han hadde en kjempefin dag og foreldrene tar hensyn til barna=)

Skrevet

Jeg hadde nok gjort som deg. Gutten vår er frisk og tåler også et par timer i røyklukt.

Skrevet

Jeg ble veldig glad da han kom hjem og hadde hatt det så fint. Han er så utrolig glad i kameraten sin, og jeg liker egentlig foreldrene godt. Det var ikke akkurat sånn at jeg gikk og bekymret meg for hvordan han hadde det i bursdag. Men jeg må innrømme at jeg reagerer når alt ikke er "helt etter boka".

Skrevet

Kan jo hende at røyklukten kom fra ytterklær e.l da, som regel henger jo det i gangen.

Og selvom man røyker ute, så setter lukten seg sinnsykt i klærne. Spess når det regner!

De røykte ute på verandaen og ungene hadde det kjempe gøy =) Ingenting er bedre enn det :D :D

Skrevet

Kjipt for sønnen deres dersom de røyker inne til vanlig, men det er ikke noen andres business.

Artig bursdag å få komme i da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...