Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hørte noen sa de brukte det i forhold til barnløshet. Sliter selv med å bli gravid igjen, så lurte på hvem som bruker dette.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 http://www.google.no/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLR_enNO278NO278&q=metformin utrolig hva man finner på google..
Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Metformin er i grunnen diabetesmedisin som brukes for å senke blodsukkeret til diabetikere. Noen mener at kvinner med pco/pcos kan ha utbytte av dette. Jeg har pcos og har gått på metformin i 5 uker i forkant av en dobbel pergokur. Dette hjalp for meg, for jeg er nå gravid!! Om det er metforminen eller pergotimen alene som har gjort meg gravid, eller om det er blandingen av disse to vites ikke, men jeg er i hverfall gravid. (Har vært prøver i 3 år) Kun legen kan skrive ut metformin.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Jeg googlet litt altså... Jeg har en jente på 2,5 år som vi fikk ved hjelp av pergo. Har ikke brukt prevansjon etter hun ble født, og har gått på 2 enkle pergokurer nå, uten hell. Mine blodprøver er ok nå, mannen litt dårlig sædkvalitet på siste prøve. HI
Gjest Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Hmm... kan jo være mange årsaker til at folk sliter, men nedsatt sædkvalitet gjør jo ikke akkurat ting lettere. Har dere forsøkt sink og slike ting? Ungått varme bad (han)? Spise sunt? osv... Du kan jo ta deg en tur til legen, og høre om han har noe vettugt å si? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå