ambumamma Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Min søster fortalte meg noe sinnsykt provoserende igår. Hun skulle ut å finne badetøy til sin 3 år gamle jente. Det skal alltid være lynet mcqueen, men det fantes ikke i badedrakt. Hehe er ikke mye prinsesse på den jenta. Men til slutt så hun en hello kitty bikini. Det syns jenta var grit. Men etter å ha tittet litt nærmere på den, oppdager min søster til sin store forskrekkelse at bikinien i str 2-3 år er med TANGA TRUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det virkelig mulig??? Hva tenker dere om dette. Jeg blir så provosert. Det er foreldrenes ansvar å ikke kjøpe, men jeg synes også butikkene burde ta sin del å ansvaret å ikke ta inn disse varene. Jeg har skikkelig lyst til å lage en sak på dette. Maka å sint jeg blir. Snakk om å lage pedo ofre. Syns dere det er greit at små jenter bruker sånn eller er dere som meg og syns det er helt forkastelig? (søstern min kjøpte IKKE for å ha sagt det )
cherry coke Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Alvorlig?? Herregud så provoserende! Hadde så klart aldri kjøpt det til min datter. Hun går med badedrakt eller kun badetruse. Ikke bikinioverdel helle...Lag en sak av det du=) Send det til nettavisene og se om de skriver om det. Hvilken butikk var dette?
....mammatilto... :))) Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Hærregud noe så sykt - nå fikk jeg lyst til og saksøke hele kleskjeden .... Enig med cerry coke send det til avisen.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Det syns jeg også var drøyt ja! Tanga truse til små 4 åringer?? Hva er greia til klesprodusentene å gjøre ungene til "sexobjekter"? Jeg syns unger blir fremstilt som det når tanga truser blir solgt til små barn! Helt forkastelig. Jeg ville klagd på det, uten tvil. Hvilken butikk er dette?
ambumamma Skrevet 10. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2009 Det var faktisk på hennes og maurits. Hun var på gulskogen senter i Drammen så imårra skal jeg på en hennes butikk i byen min for å se om de har det her og. Da skal jeg ta bilder av den å gå til avisa
....mammatilto... :))) Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Da må jeg dit i mårra også og om dette stemmer !!
mamarama og lille banan Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 Jeg ville uten tvil gått til avisa. gjerne riksdekkende avis. helt sykt, spør du meg...
Ksenia & Anjem Skrevet 10. april 2009 #10 Skrevet 10. april 2009 Hun har ikke sett feil da? http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=BARN_LFL_SPO_BAD&shoptype=S
ambumamma Skrevet 10. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 10. april 2009 Får lyst til å ta med lighteren å brenne alle hvis jeg finner noen. Haha
cherry coke Skrevet 10. april 2009 #12 Skrevet 10. april 2009 Så nettopp på den jeg også, og det der er vel ei vanlig truse? Men det kan kanskje være at de har et bredere sortiment i butikkene?
Puncky med nr tre i magen Skrevet 10. april 2009 #13 Skrevet 10. april 2009 tenkte det samme jeg og. Dette er jo en vanlig jentetruse?
Yo&La+spire Skrevet 10. april 2009 #14 Skrevet 10. april 2009 Oi, det er drøyt ja!! Hadde eg aldri kjøpt til min datter iallefall...lurer på om de selger mange av de.... Og skulle likt å visst hvorfor de gjør det? Fint? Behagelig? Trodde det kom til å selge mye bedre enn vanlig badedrakt/truse? Sykt hva de finner på...
Ksenia & Anjem Skrevet 10. april 2009 #15 Skrevet 10. april 2009 Ja tenkte kanskje hun hadde sett feil..Synes det er rart at HM selger tangatruser til barn..? men for all del, ta det til avisa hvis du er sikker
....mammatilto... :))) Skrevet 10. april 2009 #16 Skrevet 10. april 2009 Jeg skal på H&M på Gullskogen i Drammen i mårra, dette må jeg finne ut av altså .....
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. april 2009 #17 Skrevet 10. april 2009 Det var jo et skikkelig rabalder for noen år siden når det var tatt inn trekantbikinier til små jenter. Jeg tviler på at HM gidder å ta sjangsen på dette. Jeg støtter mamma26 i forslaget om at venninnen din hadde sett feil.
ambumamma Skrevet 10. april 2009 Forfatter #18 Skrevet 10. april 2009 Tommlingene: Si ifra hva du finner når du har vært der! Spurte min søster igjen nå og hun var helt overbevist at hun så det var tanga. Jeg håper hun kan ha sett feil (hehe det slo meg ikke en gang før mamma26 nevte det.), Men jeg må uansett en tur på hm imårra for å sjekke det ut selv.
Ksenia & Anjem Skrevet 10. april 2009 #19 Skrevet 10. april 2009 Kan jo være at trusa hang feil vei på en måte, slik at hun trodde foran var egentlig bak? for den er jo smalere foran? hehe nei jeg vet ikke...men at HM som er en såpass stor kjede, tar inn tangaer til barn det tviler jeg på
ambumamma Skrevet 10. april 2009 Forfatter #21 Skrevet 10. april 2009 Sjekka også linken og ja, det er jo helt klart en vanlig truse. Men hvordan kan man ta så feil da? Nei, jeg må nok bare ut å avklare dette selv imårra. Med hjelp fra tommlingene som skal i den butikken hun sier hun så de
*dum&deiLig*™ Skrevet 10. april 2009 #22 Skrevet 10. april 2009 Kanskje trusa hang bak fram på kleshengeren? Vet ikke jeg, men det er lett å se feil på ting i farten.
ambumamma Skrevet 10. april 2009 Forfatter #24 Skrevet 10. april 2009 Hahahahaha fortalte søstern min at jeg hadde lagd innlegg om denne bikinien hennes her, og nå lurte vi på om hun kanskje hadde sett feil. Hun svarte: "Jeg må ha sett riktig for jeg husker jeg ble så provsert, men nå skal jeg F..... dra dit imårra for å sjekke for jeg husker jo hvor de hang." Haha jeg blir flau hvis hun har z feil så har jeg latt meg provosere så voldsomt. Blir spennende å se i morgen da
solstråle69 Skrevet 10. april 2009 #25 Skrevet 10. april 2009 Tanga er jo "vanlig" truse da... G-streng har de garantert ikke til så små jenter. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå