Gå til innhold

ang barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av deres barn som har klipp seg selv?

min sønn på 6 år klippte seg selv i går, sikklig hakk i panluggen.

er ikke han litt for gammel til å gjøre slikt?

han svar at han så ikke så mye sa han, den var lang men ikke så lang da, prøvde å få klippet han før påske men det var fult over alt.

noen som kan svare???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åi åi.skikkelig problem du sliter med om dagen asså..

Skrevet

Jeg vil heller si at sønnen din er i den helt rette aldern for å gjøre slikt. 5-9 vil jeg si er helt normalt å ta en lugg eller to. Det er bare hår og det gror ut igjen.

Skrevet

Er han ikkje litt for ung egentlig til å ha saks aleine? Uten oppsyn meiner eg.

Skrevet

han fant skas på kontoret til farmor, han pleier ikke å ha saks uten at jeg er der, men vi hadde familiemiddag igår, barn gikk ned i kjelleren og dette pleier aldri å være noe problem før i går.

å nei jeg har ikke store problemer omdagen , bare lurte på om dette var normalt jeg at de klipper seg selv i en alder av 6 år. trudde kanskje at de liksom var litt meir modene ang dette. sønnen min er flink og smart men begynnte å lure litt i går bare.

Skrevet

så rare svar du får da??

5/6 åringen min finner stortsett det hun vil finne. Har hun tenkt å bruke saks, henter hun en stol og klatre på den opp på kjøkkenbenken, og videre opp i skapene.. :)

jeg klipper forresten jentene mine selv jeg da, når luggen begynner å bli lang, klipper jeg den. Ser ikke at det er hjemmeklippet, og de får se verden igjen;) du kan jo prøve?? eller?

Skrevet

Tror nok at dette er heilt normalt ja. Din sønn er ikkje noe mindre normal eller intelligent fordi han gjorde dette. =) Han er bare 6 år og ett barn.

Skrevet

Pleier å klippe de selv men han hadde blitt så langhåret å siden det er snart 17 mai hadde jeg tenkt på en litt finere sveis en mammas :)

angrer nå at jeg ikke gjorde det selv, for topplokket kommer til å bli veldig kort er jeg redd for hihihi

men takk for et fint svar og som du sier er det noe de vil ha finner de det fint selv om har gjemt det aldri så godt.

Skrevet

Han er i helt rette alderen for dette; 5-9 år vil jeg si er verst. Jeg hadde selv sånn fin, kort lugg etter at venninna mi lekte frisør med meg som kunde; helt i rota på ene siden;) Da var jeg vel 5-6, tror jeg.

Jentungen her, på 8, har nettopp tjafset av en liten del av sin lange lugg, så der er ca 2 cm igjen der. Heldigvis ser det nesten naturlig ut og er bare noen få strå:)

klipp selv, eller la det være. Ingen som blir sjokkert over det, for å si det sånn;)

Skrevet

Helt normalt, jeg og nabogutten klippet hverandre da vi var 8, til mødrene våres fortvilelse. Vi syntes i grunnen frisyrene våre var ganske fine og skjønte ikke helt hvorfor mor ikke syntes det var flott. Jeg skulle i konfirmasjon og mamma snakker fremdeles om det. lol.

Skrevet

takker jenter føler meg litt bedre nå, ja han synes at luggen var kjempe fin , not mne skal prøve å få ordna dette i morgo.

god påske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...