Gå til innhold

Hysterisk å ta bort puta til 2 åringen etter han har sovnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd for krybbedød- ENDA!

Pleier ikke ta den bort hvis han ligger på den. Men hvis han har lagt seg bort fra puta så tar jeg den ut av senga.

Burde jo nesten ta ut dyna å da, ser jo den. Men det kan jeg jo ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En smule hysterisk ja........

Skrevet

Litt hysterisk ja. Er ikke barna store nok når de er 2 år til å snu seg selv bort hvis de ikke får puste, føler seg for varme etc??

Skrevet

Jo de er nok store nok til det da.

Men til mitt "forsvar".. Han sliter med pustestopp pga. store mandler. Venter på samtale med barnelege, mulig operasjon.

Så håper jeg kan slappe bedre av etter det!

Takk for synspunkter! Må prøve å roe det der litt ned nå ja..

Skrevet

Ja, det syntes jeg du er.

Skrevet

Kanskje litt hysterisk ja:) Men ingen blir jo skadet av at du tar bort puta, så gjør vel ingenting om du gjør det.....

Skrevet

Ja, det synes jeg du er.

Har hatt pute fra første stund her, bor i Sverige og her anbefaler de det...

Skrevet

Stakar, kan han ikke få ha puta si da? Synes det ser så deilig ut med pute, jeg..... Jenta vår har hatt en lefsete voksenpute siden hun var to år, nå er hun snart fire og hun lever i beste velgående! :o)

Skrevet

Hehe tror ikke du trenger å synes synd på han da! Hadde han ikke fått sove uten puta så hadde han jo fått beholde den.

Men han sliter med pustestopp, det er vel kanskje derfor jeg er ekstra nervøs med akkurat dette? Håper å kunne roe meg ned da, for ikke noe godt for meg heller..

Skrevet

Tror nesten du må ta dette med legen deres, h*n bør kunne gi et bedre svar mtp sønnen din sin tilstand enn oss her inne...!

Skrevet

Har jeg noen plass bedt om rapport om min sønn sin helsetilstand?

Skrev at vi venter på å få komme inn til barnelegen. Ellers var det et helt vanlig spm. tydeligvis ingen andre har misforstått.

Skrevet

hihi,ja,må si du er hysterisk!!hadde ungen våre 2 mnd så hadde jeg sjønt deg!

Skrevet

Nei, det er ikke et helt vanlig spørsmål da din sønn har problemer med pustestopp! Kjære vene....!

Skrevet

Finnes det ikke sånn pustestopp "monitor" du kan ha i sengen hans da?

Kanskje du hadde sovet godt da. Skjønner at du er redd for det mest dyrebare du har i livet.

Skrevet

Er vel for faen ikke et vanlig spørsmål det da, om din sønn lider av pustestopp!!!!

Da er jo legen bedre kvalifisert enn oss her inne til å svare på det!

Skrevet

Det er da under kontroll! Pusteapnè (mener jeg det heter) er ganske vanlig hos barn med store mandler. Det er forskjellige grader av dette. Han skal til kontroll, men vi venter i kø. Derfor ligger han også alltid hos meg.

Det jeg mente var et vanlig spm. var om det var hysterisk å ta bort puten hans. Skulle kanskje bare spurt hvor gamle barna var når de begynte med pute. Men nå formulerte jeg det litt anderledes.

Jeg føler meg hysterisk, men samtidig så føler jeg meg bedre når jeg tar bort puten, siden han sliter med det han gjør.

Skrevet

Du skulle skrevet det i hovedinnlegget!

Men jeg må si du er veldig hårsår...

Skrevet

Ro deg litt ned da..

Det er under kontroll! Skrev jo langt her oppe at vi venter på time hos barnelgen (på sykehuset)!

Pustestopp høres nok litt verre ut enn det det trenger å være. Det er forskjellige grader av det.

Ja man kan få sånn monitor, men da skal det gå så og så mange sekunder med pustestopp.

Skrevet

Ja jeg skjønner at jeg skulle tatt med dette i HI. Men tenkte ikke på det.

Men hvorfor er jeg hårsår?

Skrevet

Det er DU som hisser deg opp!

En toåring som lider av pustestopp og en toåring som ikke gjør det, er to vidt forskjellige ting!!

Skrevet

Fordi du nærmest klikker når noen foreslår å ta dette opp med legen din, iom at han lider av pustestopp.

Majoriteten her inne er ikke kvalifiserte til å svare på noe sånt når det er snakk om en slik tilstand!

Skrevet

Jeg har ikke vært hissig i det hele tatt.

Beklager at jeg ikke tok det med i HI. Skulle vel heller spurt om når det var vanlig å begynne med pute.

Ang. pustestopp.. Det trenger ikke være farlig at han ligger med pute fordet, men det vet jeg ingenting om. Derfor tenkte jeg ikke på at det hadde noe å si.

Men at jeg har det som en "unnskyldning" ovenfor meg selv når jeg ser at jeg er litt hysterisk.

Skrevet

Har jeg klikka når noen har nevnt det?

Hallo du! Jeg har jo informet om, i samme innlegg hvor jeg skriver at han sliter med dette, at det er under kontroll. At han skal til legen med dette.

Derfor skrev jeg det jeg gjorde. At det var ikke helsetilstanden hans jeg var ute etter å få svar på. For den har vi under kontroll.

Skrevet

Jeg vil tro at med tanke på pustestoppene, så vil det være en fordel å ligge litt høyere med hodet. Tenker da forkjølelse og ellers andre med tung pust; de liker(og puster lettere) om hodet er hevet, eller de sitter oppreist i de verste tilfellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...