....mammatilto... :))) Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 gleder jeg meg virkelig til søndag for da skal vi se henne igjen og holde henne i armene våres og bare nusse og kose. Mamma og pappa har kost seg i 9 dager med barnebarnet sitt på 17 mndr. og skjemt henne bort på sin egen måte. Søndag skal vi kjøre 30mil og hjem igjen på mandag:):))))
*foreverhappy* Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Skjønner du gleder deg ja:-)))) Blir nok veldig stas!!!
....mammatilto... :))) Skrevet 10. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2009 ja blir kjempedeilig og se ho igjen .. :-):-) Mannen min er også helt hundre, pluss at har begynnt og snakke på at vi kanskje skal lage en nr.2 snart hihihi .. men er en del som må på plass først
cherry coke Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 I 9 dager? Skjønner godt at du savner henne da ja! Jenta mi er 3 og det lengste jeg har vært borte fra henne var fredag til søndag og det var lenge nok;-)
....mammatilto... :))) Skrevet 10. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2009 ja man savner barna sine uansett avstand. Hun har vært hos foreldrene mine før, men må innrømme at det alltid kommer en del tårer når de kommer og henter henne, men går som regel alltid bra. Vi har jobbet i påsken og har ikke barnevakt er i området så har mine foreldre kost seg litt ekstra:))
mayaya Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Oi, det skjønner jeg at du gjør, ja! 2 netter er meste vi har vært borte fra 2åringen, og det er nesten så jeg gruer meg til jeg skal ligge på barsel snart liksom :-p Men ikke for det, man blir jo sparket ut etter 2 dager der også :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå