mamma&piratene Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg var på ul for noen dager siden, da var jeg 13+ 0 , gynekologen mente at den så litt mer ut som et gutt enn jente. Hvor stor sannsynlighet tror dere det er da for at det er jente? Er det ganske sikkert når man får vite det så tidlig ?
Mamma_til_isabella Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Kommer helt an på hvor dyktig gynekologen du var hos var. Kjønnene i uke 13 er nemlig nesten helt like.Guttene har 2 hull og jentene 3 hull.Vagina og penis ser like ut.Kan se om jeg finner link så kan du se bilde...
Mamma_til_isabella Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 http://baby2see.com/gender/external_genitals.html Står iallefall at kjønnet blir tydelig fra uke 14:)
Gjest ~Gravida~ Uke 17 Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Jeg fikk vite gutt på ul i uke 13. Jeg er spent på om det stemmer nå på den ordinære ul om et par uker.
Oktober-barn Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 jeg fikk vite det var gutt når jeg var 14+2. Jordmora var 99% sikker.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Da skulle jenta mi vært gutt også, og denne som kommer også (den i magen vet jeg jo ikke enda da, men tror selv jente, ganske sterkt, så klar tjeg kan ta feil) Vel det jeg skulle si var at da jeg var hos hun annerkjente på Balderklinikken spurte jeg om dette. Hun lo og sa at alle "dyktige" gynekologer visste at frem til uke 14/15 ser alle fostrene like ut og de ser ut som gutter, ALLE sammen. Så hun bare lo litt da jeg spurte om det og sa at de som trodde de kunne se kjønn i uke 13, de hadde nok ikke så peiling. Samtidig så er det jo 50/50 for at de kan ha rett, så om det blir gutt, trenger jo ikke det å bety at de så riktig for det, men hadde flaks. I tillegg så er det jo rart at alle som får vite kjønn før uke 14/15 får vite at det er gutter...kanskje fordi fostrene faktisk da SER ut som gutter ? Fortsatt håp for jente om man ønsker seg det det jeg ville frem til !
AdrenaLine Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Vi fikk vite jente 13+4. Han sa det ikke hundre prosent sikkert, men det viste seg å stemme Har også hørt at de ikke har lov til å si noe om man har ultralyd før 13 fullgåtte uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå