frokenO Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Jeg er ikke lengre enn uke 31+3.. men lurer litt her.. I hele dag har jeg følt som om... jeg begynner få åpning.. om noen forstår... merkelig følelse.. kan ikke helt forklare.. jeg prøvde sjekke åpning selv.. (vett det ikke er helt mulig slik jordmor gjør) Men jeg er ganske åpen.. as in får inn 2-3 fingrer... er dette tegn på noe som helst eller er det jeg som kanskje overreagerer på at ungen muligens sparker meg i blæren å jeg får en rar følelse ..? takker for alle svar:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Jeg vet ikke hva du mener med at du føler at du får åpning?? Hvordan sjekket du åpning da.? Om det er sånn at du har 2-3 cm åpning nå så må du jo få sjekket det på sykehuset.. Jeg skjønte ikke helt spm dine.. At du overreagerer på at ungen sparker i blæren? Mener du at det at du føler at du får åpniing kan være barnet som sparker i blæren bare??
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 hei! Er normalt å kjenne at babyen kommer lenger ned i bekkenet. som du forklarer så høres det ut som det! men det betyr ikke noe fødsel i det hele tatt. Og sjekke åpning selv er IKKE anbefalt pga infeksjonsfaren! og det er mye rare følelser i magen og der nedentil når en er gravid! så tror det er normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå