Gå til innhold

Planlegging....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem av dere planlegg bryllupet,mest du?han?eller dokker begge?Ønsker mange svar:-)

Her i gården har eg en følelse at eg må planlegge det meste,,,,,hadde no vert litt inspirerende at han og kunne være med å planlegge litt....uten å bare svare når eg spør:D går sikkert greit slik.....har ikke tenkt på d.....og slike svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mest meg, men han har ordnet musikk og ringt på fotograf.

Og han sier det han mener hvis jeg spør han om noe.

Også har han anvaret å bestille drikken fra Tyskland.

Skrevet

Pappa tar seg av maten og drikken, og ellers tar jeg meg av det aller, aller meste. Også i alle andre situasjoner hvor vi skal kjøpe/bestille noe, er det jeg som styrer med det. Dette ansvaret faller naturlig på meg, da jeg er mer systematisk, flinkere med nettsøk osv.

Samboeren min har klare meninger om alt fra blomster til farge på undertøy, hvordan bordkortene skal se ut osv, men det er altså jeg som må sanke inn alle alternativ i forkant.

Synes dette er helt greit, ettersom at jeg er litt av en kontrollfreak. Men planlegging er MYE arbeid, så han tar da litt mer av husarbeidet eller ungestell når jeg holder på med dette.

Skrevet

jeg planlegger, han møter opp =0)

Med hjelp fra foeldre på begge sider da...

Skrevet

jeg planlegger alt,han betaler:-)

han må ordne transport fram og tilbake fra kirka,

og snakke med en om maten som skal lages (jeg har allerede bestemt hva som skal spises da) samboeren min er enig i det meste. er ikke sånn at jeg bestemmer alt,men han kunne godt ta lapskaus og øl og en hvilken som helst blomsterbukett på bordet. han er fornøyd uansett han,så lenge han blir gift med jenta si:-)

Skrevet

Her i huset er det jeg som tar all planlegging, handling, søking og bestilling. Han skal få velge slips ellers sløyfe. Ellers setter jeg stor pris på og få styre dette. Jeg spør om hans mening innimellom og får svar da. Slik vil vi begge ha det.

Eneste jeg savner er litt engasjemang fra min mor. Det har ikke komt hitil så da kommer det vel ikke ?

Men jeg har alltid sagt at jeg skal ta alt av bryllupsforberedelser hans jobb er og stille og si ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...