Gå til innhold

Jeg blir litt kvalm av tv2..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette programmet som går nå...er det ikke ekstremt?? Er det noen som prater sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, blir ikke kvalm av kanalen tv2=) Men det programmet Påskepreik..uff.

Skrevet

Egil Svartdal blir jeg kvalm av, ser derfor på Harry Potter på TVN istedenfor.

Hater de kvasi "Nære refleksjoner om livet-programmene", hvor intevjueren sitter med påtatt medfølende og kjempealvorlig trynet og nikker (Tonje stensland f.eks.).

Skrevet

Ja! Akkurat det jeg mener. Det var han Svartdal som hadde programmet..Uff! Tror jeg svitsjer over til TVN. =)

Skrevet

Kan ikke fordra den mannen:-p (Egil Svartdal)

Skrevet

Huff, han er fæl!

 

Her er det NRK med dokumentar om Åge Aleksandersen i stede :D Masse mimring og god musikk"

Skrevet

Går i Potter her i stuen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...