cherry coke Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Dette programmet som går nå...er det ikke ekstremt?? Er det noen som prater sånn??
cherry coke Skrevet 10. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. april 2009 Nei, blir ikke kvalm av kanalen tv2=) Men det programmet Påskepreik..uff.
OsloMor Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Egil Svartdal blir jeg kvalm av, ser derfor på Harry Potter på TVN istedenfor. Hater de kvasi "Nære refleksjoner om livet-programmene", hvor intevjueren sitter med påtatt medfølende og kjempealvorlig trynet og nikker (Tonje stensland f.eks.).
cherry coke Skrevet 10. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2009 Ja! Akkurat det jeg mener. Det var han Svartdal som hadde programmet..Uff! Tror jeg svitsjer over til TVN. =)
Mom2Two Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Kan ikke fordra den mannen:-p (Egil Svartdal)
frk Nilsen Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Huff, han er fæl! Her er det NRK med dokumentar om Åge Aleksandersen i stede Masse mimring og god musikk"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå