Gå til innhold

Hei :) Får jeg leke med dere? ;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sniker jeg meg inn her til dere :) Utrolig å ha kommet så langt. Nesten som jeg må gi meg selv en ul bare for å se at det faktisk stemmer...

I natt drømte jeg veldig om at jeg får en jente.... Skal bli spennende å se om det stemmer ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere og velkommen hit Uglemamma.... Endelig er du her også.....

Er det ikke en deilig følelse :o). Merker at ukene går litt fortere her på 2 tri, så bare pass på... Plutselig er du på 3 tri før du aner det he he....

Skrevet

Velkommen kjære deg:-)

Skrevet

VELKOMMEN kjære uglemamma :) Sååå koselig at du endelig er her ! Hurra hurra hurraaaaaa :)

Skrevet

velkommen, Uglemamma!

jeg har kikket litt inn på 1.tri om alt går bra med deg, og det gleder meg virkelig at du kommer inn hit til slutt;-))

mange som er sanndrømte ang kjønn, så det blir spennende å se etterhvert;-) vi får en gutt, og syns det er veldig stas siden vi har en jente fra før...

nå er det bare å senke skuldrene, og vente på første små spark og bevegelser;-)

Skrevet

Gratulerer Uglemamma, og velkommen inn hit! Jeg har enda ikke klart å drømme hva jeg venter, men med begge guttene mine drømte jeg at jeg fikk gutt, og det stemte jo =) Skulle ønske jeg kunne drømme litt om denne også, for jeg er jo så nyskjerrig, hehe!

*klemmen*

Skrevet

Velkommen inn her... Her er det gøy å leke vettu...

Sist eg gjekk gravid drømte eg at eg fekk ei jente, drømte også heile tida at ho var stor... Eg fekk også ei stor jente...

Denne gangen har eg drømt om ein nydelig liten gutt så håper jo på at det kommer en gutt da.. Vi vil ikkje vite kjønnet så får vente å sjå

Skrevet

Tusen takk for den varme velkomsten,jenter :D Kjempekoselig. Je, det er deilig å ha kommet så langt...Men jeg merker jo på meg at jeg må snart ha meg en ul slik at jeg ser med egne øyne at alt er ok så langt. Gleeeder meg til den dagen jeg kan kjenne liv selv. Fra første guppy-kilingen til "Hva i huleste driver h*n på med inni der??"-sparkene... :)

Ang kjønn og drømmer.... Hele drømmen var at jeg hadde ul-apparat hjemme,- og siden jeg nå var gravid rett under huden på Underarmen (!) så var det lett å se kjønn....Kremt... Og da var det en jente,uten tvil.... hehehe... Vi får se om deler av drømmen var realisme. Mesteparten var det ikke ;P

Skrevet

heeeeeei!

velkommen inn hit, Uglemamma! Gleder meg såå med deg!

klemmer i massevis fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...