Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 har en baby på 4mnd som jeg ammer. men har bare melk på det ene brystet....Flere som bare ammer på et bryst? Lurer på å kutte ut amminga, får ikke opp melkeproduksjon på det andre.
Har byttet nick ! Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Hei Jeg hadde mindre melk i det ene brystet enn det andre, men var ikke som deg at jeg bare hadde melk i ett. Måtte pumpe endel på det andre brystet for å få opp produksjonen, men det har du sikkert forsøkt. Vil du vil fortsette ammingen vil jeg anbefale deg å kontakte ammehjelpen, men det har du sikkert tenkt på alt. Evt kan du jo amme på det ene brystet og suplere med mme, da vil jo barnet få i seg antistoffene allikevel. Er ikke mengden mm som spiller noe rolle, det viktigste er at det får litt. Men hvis dette med bare å amme på ett bryst er belastende og stressende for deg, og du ikke orker å fortsette mer, syns jeg du skal kutte det ut. Det gjør deg på ingen måte til noen dårligere mor av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå