Gå til innhold

*Vinker* Da hopper jeg videre...Jøss!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da,småpiger og andre unge frøkner, hopper jeg videre til 2.tri...Jøss, tenk at jeg har kommet meg så langt? Så gøy! Håper virkelig vi ser dere snart der inne! Hadeeet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggriiiis:D Håper jeg kommer etter etterhvert!

Skrevet

Jippi jippi jippi ! Har gledet meg SÅNN til du kommer etter meg/oss andre !!!

Skrevet

Gratulerer Uglemamma:) Dette var kjekt! Kommer over jeg og om litt over en uke:)

Skrevet

Hei Uglemamma, så artig at det går så bra med deg :-)

 

Vi mistet samtidig i fjor og nå sitter vi her gravide igjen :-) Nå gjelder det å se framover til terminen :-) Jeg kommer etter om 2,5 uker.

 

Kos deg med magen

Skrevet

gratulerer, og lykke til videre i svangerskapet:)

Skrevet

Grattis Uglemamma. Jeg kommer etter 12.mai hvis alt er bra :)

Skrevet

Så bra, gratulerer med de etterlengtede 12 uker!

 

Inspirerende at andre som har slitt med å komme så langt endelig lykkes. Jeg håper på å følge etter om ikke så altfor lenge. Lykke til videre.

Skrevet

GRATULERER sååå masse, dette fortjener du virkelig..

Håper du får et nydelig svangerskap..

 

Er SÅÅÅ glad for deg.. JIPPPI

 

Håper jeg snart kommer etter.. men da hopper du over på 3 trim :)

 

Mase lykke til og nyt det. nå kommer den beste tiden i svangerskapet.

Skrevet

Gratulerer så masse uglemamma:) Så heldig du er :) Vi sees inne på 2. tri etterhvert;)

Stor klem:)

Skrevet

Jammen jøje :))) Man blir jo nesten sentimental av å forlate 1.tri ;P

Gleder meg til at dere kommer inn på 2.tri,- og Hel, håper virkelig vi snart treffes på skravle,ja :) Skal snike meg innom 1.tri innimellom og se etter deg. Tvi,tvi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...