Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Da,småpiger og andre unge frøkner, hopper jeg videre til 2.tri...Jøss, tenk at jeg har kommet meg så langt? Så gøy! Håper virkelig vi ser dere snart der inne! Hadeeet
Going strong Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Heldiggriiiis:D Håper jeg kommer etter etterhvert!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Jippi jippi jippi ! Har gledet meg SÅNN til du kommer etter meg/oss andre !!!
trøndermamman87 Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Gratulerer Uglemamma:) Dette var kjekt! Kommer over jeg og om litt over en uke:)
satser & vesla Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Hei Uglemamma, så artig at det går så bra med deg :-) Vi mistet samtidig i fjor og nå sitter vi her gravide igjen :-) Nå gjelder det å se framover til terminen :-) Jeg kommer etter om 2,5 uker. Kos deg med magen
awenka84 Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 gratulerer, og lykke til videre i svangerskapet:)
BabygirlOslo Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Grattis Uglemamma. Jeg kommer etter 12.mai hvis alt er bra
lioness* Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Så bra, gratulerer med de etterlengtede 12 uker! Inspirerende at andre som har slitt med å komme så langt endelig lykkes. Jeg håper på å følge etter om ikke så altfor lenge. Lykke til videre.
☆H E L ønskersåveldig☆ Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 GRATULERER sååå masse, dette fortjener du virkelig.. Håper du får et nydelig svangerskap.. Er SÅÅÅ glad for deg.. JIPPPI Håper jeg snart kommer etter.. men da hopper du over på 3 trim Mase lykke til og nyt det. nå kommer den beste tiden i svangerskapet.
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Gratulerer så masse uglemamma:) Så heldig du er Vi sees inne på 2. tri etterhvert;) Stor klem:)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2009 Jammen jøje )) Man blir jo nesten sentimental av å forlate 1.tri ;P Gleder meg til at dere kommer inn på 2.tri,- og Hel, håper virkelig vi snart treffes på skravle,ja Skal snike meg innom 1.tri innimellom og se etter deg. Tvi,tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå