Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster det å sende en vinterdress i posten? Går vel ikke akkurat i en boblekonvolutt..?

 

*blond*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje den går i en av de ferdigfrankerte boblekonvoluttene der du kan putte så mye du får oppi, portoen er den samme. Det vil jeg nesten tro at den gjør, om det er kun en vinterdress du skal sende.

Skrevet

Du tror det, ja. Ja, får gjerne bare slå til da ;-)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hvis ikke får du den sikkert i den minste eller nest minste norgespakken. De koster 115 og 135.

Skrevet

Tror det går om du pakker den litt godt sammen:-) Tror det blir billigere enn norgespakke.

Skrevet

Med Smartpost konvolutter slipper du å tenke på porto.

 

Smartpost konvolutter får du i disse formatene:

 

Vanlig konvolutt med og uten vindu

C6 (11,4 x 16,2 cm)

E65 (11,0 x 22,0 cm) med og uten vindu

C5 (16,2 x 22,9 cm) med og uten vindu

C4 (22,9 x 32,4 cm)

 

Boblekonvolutt

C5 (20 x 27,5 cm)

C4 (25 x 35 cm)

 

Dekning

Kan sendes innen Norge. Går som A-Prioritert. Fremme på 1-2 virkedager.

 

Kjøpes på

Postkontor, Post i Butikk og i vår nettbutikk

 

Innlevering

Ditt lokale poststed eller i gul og rød postkasse

 

 

 

Pris Størrelse Pakning ved kjøp i nettbutikk

E65 Kr. 12,- 11x22 cm 10 stk - Pris kr. 120,-

C6 Kr. 12,- 11,4x16,2 cm 10 stk - Pris kr. 120,-

C5 Kr. 17,- 16,2x22,9 cm 10 stk - Pris kr. 170,-

C4 Kr. 40,- 22,9x32,4 cm 5 stk - Pris kr. 200,-

C5 Boblekonvolutt Kr. 49,- 20x27,5 cm 5 stk - Pris kr. 245,-

C4 Boblekonvolutt Kr. 65,- 25X35 cm 5 stk - Pris kr. 325,-

E65 - 10 pk m/vindu Kr. 108,- 11x22 cm 1 stk - Pris kr 108,-

C5 - 10 pk m/vindu Kr. 153,- 16,2x22,9 cm 1 stk - Pris kr 153,-

C6 - 10 pk Kr. 108,- 11,4x16,2 cm **

E65 - 10 pk Kr. 108,- 11x22 cm **

** Fås kun kjøpt på postkontor

 

Skrevet

Tror du får det i den C4 Boblekonvolutt (25x35 cm) til 65 kroner:-)

Skrevet

jeg fikk nettop tilsendt en vårdress.

Den fikk AKKURAT plassi den minste smartpost pakken :)

Den kostet 115 kr :)

Skrevet

Okei :-)

Tusen takk for svar!

 

Får ta den med meg i morgen og sjekke...

Skrevet

Får du den i den største konvolutten sparer du en del:-)

Skrevet

Fant du ut av det?

 

Skal muligens sende en vinterdress, men kom meg ikke til postkontoret idag. Tviler på at den går i en liten smartposteske, heller ikke i en smartpostkonvolutt egentlig.

Skrevet

Postkontoret var stengt i dag, så jeg fant ikke ut noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...