Gjest Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hvor mye koster det å sende en vinterdress i posten? Går vel ikke akkurat i en boblekonvolutt..? *blond*
Mom2Two Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Kanskje den går i en av de ferdigfrankerte boblekonvoluttene der du kan putte så mye du får oppi, portoen er den samme. Det vil jeg nesten tro at den gjør, om det er kun en vinterdress du skal sende.
Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Du tror det, ja. Ja, får gjerne bare slå til da ;-)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Hvis ikke får du den sikkert i den minste eller nest minste norgespakken. De koster 115 og 135.
Mom2Two Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Tror det går om du pakker den litt godt sammen:-) Tror det blir billigere enn norgespakke.
Mom2Two Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Med Smartpost konvolutter slipper du å tenke på porto. Smartpost konvolutter får du i disse formatene: Vanlig konvolutt med og uten vindu C6 (11,4 x 16,2 cm) E65 (11,0 x 22,0 cm) med og uten vindu C5 (16,2 x 22,9 cm) med og uten vindu C4 (22,9 x 32,4 cm) Boblekonvolutt C5 (20 x 27,5 cm) C4 (25 x 35 cm) Dekning Kan sendes innen Norge. Går som A-Prioritert. Fremme på 1-2 virkedager. Kjøpes på Postkontor, Post i Butikk og i vår nettbutikk Innlevering Ditt lokale poststed eller i gul og rød postkasse Pris Størrelse Pakning ved kjøp i nettbutikk E65 Kr. 12,- 11x22 cm 10 stk - Pris kr. 120,- C6 Kr. 12,- 11,4x16,2 cm 10 stk - Pris kr. 120,- C5 Kr. 17,- 16,2x22,9 cm 10 stk - Pris kr. 170,- C4 Kr. 40,- 22,9x32,4 cm 5 stk - Pris kr. 200,- C5 Boblekonvolutt Kr. 49,- 20x27,5 cm 5 stk - Pris kr. 245,- C4 Boblekonvolutt Kr. 65,- 25X35 cm 5 stk - Pris kr. 325,- E65 - 10 pk m/vindu Kr. 108,- 11x22 cm 1 stk - Pris kr 108,- C5 - 10 pk m/vindu Kr. 153,- 16,2x22,9 cm 1 stk - Pris kr 153,- C6 - 10 pk Kr. 108,- 11,4x16,2 cm ** E65 - 10 pk Kr. 108,- 11x22 cm ** ** Fås kun kjøpt på postkontor
Mom2Two Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Tror du får det i den C4 Boblekonvolutt (25x35 cm) til 65 kroner:-)
Mor&barn Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 jeg fikk nettop tilsendt en vårdress. Den fikk AKKURAT plassi den minste smartpost pakken Den kostet 115 kr
Gjest Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 Okei :-) Tusen takk for svar! Får ta den med meg i morgen og sjekke...
Mom2Two Skrevet 10. april 2009 #10 Skrevet 10. april 2009 Får du den i den største konvolutten sparer du en del:-)
Den lille prinsesse Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Fant du ut av det? Skal muligens sende en vinterdress, men kom meg ikke til postkontoret idag. Tviler på at den går i en liten smartposteske, heller ikke i en smartpostkonvolutt egentlig.
Gjest Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 Postkontoret var stengt i dag, så jeg fant ikke ut noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå