Gå til innhold

Hvor har de fine vårjakker til barn nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips? Bor i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykkes best på Zaras når det kommer til vårjakker, ellers HM.

Skrevet

Var innom Zara for et par dager siden, men synes ikke de hadde noe særlig, spesielt til jenter. De hadde utrolig mange fine vinterkåper i vinter, men nå var det lite yttertøy der.

Har ikke vært innom Benetton ennå, kanskje de har noe der?

Polarn O. Pyret sine er så kjipe:-p

Skrevet

kjøpte en veldig fin helly hansen jakke til jenta mi, vannavstøtende som puster. Kjøpte også bukse så hun kan ha det som vårdress i barnehagen.

Ellers er jeg utrolig fornøyd med vindtett fleece fra p.o.p.

Skrevet

Har ikke vært innom Zaras i det siste, men kjøpte en veldig fin vårjakke til yngstemann i fjor, mendet var nærmere 17.mai, så det kommer sikkert bedre utvalg der utover, Kjøpte en fin en på NoaNoa i vinter til eldstemann, man kan ta ut foret så det blir vårjakke også.

Synes alltid det er et problem med vårjakker jeg.

Skrevet

De pusser opp på NoaNoa i Bogstadveien nå:-p

Skal følge med på Zara fremover, de har vel ikke fått inn alt ennå kanskje.

Enig i at det er vanskelig å finne fine vårjakker.

Er også ute etter en blå kåpe til minsta i tynt stoff. Helt klassisk og enkel. Aner ikke hvor jeg får tak i det (uten at den koster 2000 kr på Martine liksom:-p)

Skrevet

Var det den HH jakken som fantes i turkis og mørk rosa? Kjøpte den nemlig. Det var en soft shell jakke. Var på salg på Barnas Hus.

Skrevet

Jeg kjøpte vårjakke fra Helly Hansen på G sport nå.. Tynn, men vindtett:) Men, det blir mer sportsjakke igjen da, du tenkte kanskje noe mer feminint?

Skrevet

nei, var ikke softshell jakke, var det vi egentlig ville ha... men var bare store igjen.

Den er litt lakserosa, liksom... og svart nederst. jentete, men ikke knæsj rosa. trooooor det er denne... http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=80337

går visst som regntøy, men den er lik min vårjakke i stoffet.

Skrevet

Eldstemann vil sikkert gjerne ha noe sportsjakkeaktig, vil jeg tro,

Tenkte noe mer feminint til minsta:-p

Skrevet

Eldstemann vil sikkert gjerne ha noe sportsjakkeaktig, vil jeg tro,

Tenkte noe mer feminint til minsta:-p

Skrevet

Fant en til jenten min (2,5år) på Lindex i Bergen- brun med hvitt mønster som skal se ut som blomster. Hette og glidelås ned til navelen så den må tres over hodet. Kjempesøt og fint at den ikke var rosa, hi-hi!!

Skrevet

Vi har noen knall turkise fra Skogstad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...