Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 hva gjør dere? vi er mest hjemme..
Mersa og gutta <3 Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 I går var vi og badet og spiste på peppes. Ellers er vi ute og leker på lekeplassene rundt om og går tur og koser oss hjemme :-) Synes det er kjekt med hjemmepåske jeg, er så fredelig og rolig overalt :-)
Raych Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Ute i hagen, ved sjøen, i skogen. Griller i fjæra, besøker venner/slekt som er hjemme på påskeferie:) Kino, har besøk her hjemme osv. Koser oss masse:)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 I går var vi på besøk til besteforeldrene til mannen og spiste pinnekjøtt, gikk tur og koste oss. I dag har vi vært en dagstur på hytten, mannen har jobbet litt på den og vi har kost oss. I morgen skal vi på kvamskogen med min mor, min stefar og hans bror+familie og renne på akebrett og grille :-) Søndag tenkte vi å ta en tur i campingvognen til svigers hvis det er pent vær, kanskje grille litt.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Vi passer på sauene som lemmer =) Ellers har vi hatt middagsbesøk 2 dager, lekt med barna, vært ute på terrassen, vært på besøk. Storesøster er på besøk hos farfar og farmor.
Ranveig R Skrevet 11. april 2009 #6 Skrevet 11. april 2009 Det har vore litt "sløving", ungane har fått sett film og sånn, og så har vi vore på museum og Dolly Dimples, kjørt ein tur til ein leieplass, ein dag var vi med ei veninne og bada på skulen der ho jobbar og åt pølser på lærarrommet etterpå, og i dag har eldste vore med besten og henta ein sofa mens eg og lille har handla med oldemor og pappa har rydda hus. I ettermiddag får vi besøk av mormor og besten samt to oldemødre, og då blir det påskeeggutdeling, og så bakar eg rundstykker så vi kan ete kveldsmat ilag før ungane legg seg.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 11. april 2009 #7 Skrevet 11. april 2009 Me har vore ute og sykla og "rydda" litt i snøen slik at den blir borte fortare. Sitte i solveggen og bare kosa oss. Ungane har herja på ute og kosa seg. Har vore hos mormor og bestefar ein liten tur og leika der og grilla ute. Så me har alt i alt hatt ei fin påske til nå, kosa oss og gjort ingenting
Mrs. Bouquet Skrevet 11. april 2009 #8 Skrevet 11. april 2009 Har malt soverommet og holder nå på med å pusse murvegger ute. Ellers sover vi ut på omgang, drar på besøk, får besøk, går tur, mannen var på fest her en kveld. Drar til barnehagen og leker nå som det ikke er barn der, hopper på den nye trampolinen osv.
Ksenia & Anjem Skrevet 11. april 2009 #9 Skrevet 11. april 2009 Vi har vært på helsestasjonen, på besøk hos besteforeldre, på tivoli, i lillestrøm da de hadde påskerebus og ansiktsmaling, hos frisøren + mye mer.. =)
Gjest Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 Vi har holdt på endel ute, satt opp lekestue til jentene ( de er på påsketur med besteforeldrene. lagt panel og grunna hagestua..skal male den. Tatt oss en fest....eldstemann og hunden er på overnattings besøk til tanta mi og samboeren som har en jevngammel jente. Slapper av litt....gleder oss til å hente eldstemann etterpå, og til å få jentene hjem i morra :-) Mandag så er plana å ta oss en tur med fiskestang hvis det er godt vær, eller kansje en båttur :-) Vi hadde mulighet til å dra på hyttatur vi også, men hadde så mye som skulle vært gjort her at det ble prioritert når vi først hadde fri og sjans til det.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 11. april 2009 #11 Skrevet 11. april 2009 Jeg og mini er alene i helgen.. Mannen jobber.. I går så var vi ute og syklet en tur og stoppet innom en lekeplass.. , hoppet litt på trampoline og lekte i hagen.. Husket og koste oss.. =) I dag så har vi vært litt ute og vært bajas på trampoline og huske igjen.. Løpt litt rundt huset av alle ting.., bakt boller som vi sitter og knasker nå og snart skal vi bade spise middag og sove.. =) Sånn innimellom så prøver jeg og få unna en god del husarbeid.. Fått vasket og ordnet med litt tøy og skiftet på sengene.. Og i kveld er planen at sykehusbagen skal begynnes på.. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 11. april 2009 #12 Skrevet 11. april 2009 Her så tar mannen så mange ekstravakter han bare kan. Og jeg må skriver oppgaver i fleng + lese til eksamen + være med guttungen når mannen jobber.
Fire småtroll Skrevet 11. april 2009 #13 Skrevet 11. april 2009 Har vært tre netter på besøk hos familie som bor langt unna og kom hjem i går.. I dag har vi vært på bytur i sola, spist is og kost oss (pluss at vi fikk kjøpt sko og klær til barnedåp og 17.mai). I natt skal de to eldste sove hos bestemor. I morgen skal vi besøke noen venner som har hytte en halvtimes kjøring herfra. På mandag er det eggejakt for barna i hagen til noen venner. Innimellom prøver vi å få ryddet litt i hagen, bakt litt til dåpen neste helg og nyter noen fridager sammen
Kaffemocca Skrevet 11. april 2009 #14 Skrevet 11. april 2009 Vi koser oss med det fine været.-) Har gått tur til biblioteket og for å kjøpe sko til minstemann, vært masse ute på verandaen,vært på beøk hos venner som bor en bit unna ++ Egentlig bare late dager, med mye tid til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå