Gjest Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 kjøpte nye like før jul,men gutten min er så høy på rista at han kommer ikke nedi med foten. tenkte å kjøpe de fra viking for de virker mere stor og romslig,men er det bortkastet å kjøpe det nå?
Gjest Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Her i stavanger hadde det vert tullete å kjøpe cherox nå, i allefall. Er det kaldt der du bor kan du jo ta en vanlig støvel med ullsokk.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Kommer jo an på hvor du bor og hvordan vær og føre er, men her på østlandet er det bortkastet. Støvler med ullsokk på kalde dager, uten på varmere dager, og et par overgangssko holder.
mamman til to gutter Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Det kommer jo helt an på hvor dere bor og hvordan været er der. Vi bor på Østlandet og jeg begynte å tenke på tidligere i dag at det snart er på tide å sjekke om støvlene fra i høst fortsatt passer eller om vi må kjøpe nye, for i dag var det ca 10-12grader her og da syns jeg det er greit å slippe cherox.
Gjest Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 ok..vi bor i lofoten. har et ganske ustabilt vær,og i barnehagen er det enda mye snø samt på veiene og i turterenget.
mayaya Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Vi gikk rett fra gore tex vintersko til vanlige støvler og gore tex joggesko, vi. Hadde ikke kjøpt det nå nei....
TøffiTrynet☠ Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Ville bare tipse deg om Dock Boots. Lettere og mykere en Cherrox, men holder kjempegodt på varmen når det er kaldt. Og er heller ikke for varme når det varmt ute.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 dock boot har de på obs kjempe fine sko.....
Leamamma Skrevet 10. april 2009 #10 Skrevet 10. april 2009 Hva med støvler med plass til ullsokker? Her er det hvertfall ikke nødvendig med cherroxer lenger. Og snøen smelter vel fort lenger nord også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå