Gå til innhold

har så inderlig lyst på en mann og flere barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med barnet mitt på 1,5år og har vært det hele veien, da kjæresten min gjenom 5 år forlot meg da jeg ble gravid.

Hverdagen går strålende, jeg elsker livet mitt som det er nå, jobben min, barnet mitt og det som er. Men det er noe som mangler... En mann.

Hvor skal jeg møte han? Alt jeg gjør dreier seg om barnet mitt (barnehage, lekeland, badeland, trilleturer og lekeplassen), på jobben min er det bare damer. Å treffe en mann på byn har jeg gitt opp, venninnene mine har ingen single kjekke venner, og nettdating er ikke noe for meg. Så, hva gjør man da?

Som nå i påsken, barnet mitt er hos pappaen sin, venninene mine er på familieturer på fjellet, og jeg er hjemme og dibber. Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå ut! ut på tur!!!!!!!

Skrevet

Finn deg en hobby! Jeg treffer stadig koselige menn på leting etter en hånd og holde i, og jeg er verken pen eller spesiellt interessant.

Skrevet

Har det på samme måte som deg HI..

Savner en mann å dele alt med :o) Aner ikke hvor man skal treffe en mann lengere jeg heller..

Jeg kan få barnevakt i morgen hvis jeg vil ut. Men får se.. Treffe mannfolk på byn har ikke funket så bra før =P

Hvor i landet holder du til?

Skrevet

Kom deg ut da.han ringer ikke på døra!!

Skrevet

HI her:

Det er jo det som er problemet da. Jeg kommer meg ikke ut fordi jeg er alene med omsorgen for barnet mitt, har jeg det med meg overalt, og etter kl 18 om kveldene kommer jeg meg ikke ut, for da er det leggetid.

I helgene gjør vi familieting, treffer man en man der? Neppe.

De helgene h*n er hos pappaen, jobber jeg, en skjeldent gang på byn, men der har jeg gitt opp sjekking. Heheh. You see?

Skrevet

Du kan jo prøve en av sjekkesidene på nettet... Møteplassen, Sukker, Match eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...