Gå til innhold

Pakking av bag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har leita rundt litt på forumet,uten å finne igjen noen av trådene,så derfor lager jeg en ny en :P

Noen som har ei fin liste over hva man skal/burde ha med i føde/sykehusbagen? Og når pakket Dere den?

Selv er jeg bare 32+3,så tror ikke det haster riktig enda,men er jo greit å begynne å planlegge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for linken! :)

Skrevet

Jeg starter på uke 32 i dag, og bagen min er nesten ferdig pakket...mangler bare noe småtteri som jeg ikke kan pakke ned før vi skal reise=)

Godt og ha alt klart....man vet jo aldri=)

Skrevet

Pakket bagen da jeg var 37+0 jeg tror jeg. Orka ikke stresse med det, men fødte 38+5.. Kjøpte ny tannbørste, tannkrem og andre produkter som er lett for at man glemmer i farta. Veldig greit å ha bagen klar, men problemet er jo at man bruker en del av de klærne man skal ha med seg...

Et tips er jo å ikke ta med seg noe særlig av sine "før gravid" klær, skal mye til for at de er behagelige å gå med rett etter fødsel..

Ligger liste i den boka du helt sikkert har fått hos jordmor, og i svangerskapsdagboken tror jeg..

Skrevet

Har ikke pakket enda, men burde vel seriøst starte snart med 19 dager til termin og andremann på vei.. =)

Linken som ligger lengre oppe her var fin.., selvom jeg kommer til og endre litt på den.. =)

Skrevet

Jeg liker å være godt forberedt... Og med førstemann hadde jeg pakket 3-4uker før termin og for alle eventualiteter; litt søtt, litt salt, litt godt å drikke osv. Jeg fikk tilogmed mannen min til pakke den lille weekend-kofferten med skift o.l. til seg selv mens jeg hadde den store kofferten! SÅ vi toget inn på fødestua og så ut som om vi hadde tenkt å bosette oss der, jeg så for meg minst 20 timers fødsel pluss barseltid på familierom for mor og far. Vel, familierom ble det men ikke så mye mer. Jeg rakk aldri å se på badekaret engang og 2,5time etter ankomst til føden var ungen ute :) Ved neste fødsel tok jeg litt lettere på pakkingen...:)

Skrevet

Hmm.. Jeg har ikke pakket noen bag enda, og har termin 16 og 22 april.. Har født før og er ganske avslappet i forhold til fødsel og praktiske ting, dessuten bor vi 10 minutters drosjetur fra KK, så det er ikke krise om noe skulle mangle. Satser på å pakke når fødselen starter, så tar jeg det derfra.

Skrevet

Jeg fikk førstemann 3 uker før termin og ingen ferdigpakket bag når vannet plutselig gikk. Denne gangen har jeg hatt en bag stående klar på badet med undertøy, ammebh, kosebukser, klær til baby og litt småtterier... Toalettmappa hiver jeg oppi når vi reiser inn på føden. Har bare 15 min i bil til sykehuset, så er ingen krise her heller om jeg glemmer noe :)

Skrevet

pakker baggen om 4 ukers tid jeg tror jeg. da er jeg i uke 34. Like greit å få det unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...