Gå til innhold

planlegger dere svangerskapet deres ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det ikke så nøye, når og hvor dere blir gravide ??

Vi har planer om og bli gravide i august nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Første var ikke planlagt i det hele tatt.

Nr 2 bestemte vi oss for å prøve på i august, og fikk positiv test i september. (1pp). Tok det veldig med ro da, ingen EL-tester eller telling, bare kuttet ut prevensjon.

Når denne babyen er født planlegger vi å absolutt ikke bli gravid igjen, hehe :-) her skal det tryggeste av det tryggeste inn - 2 holder i massevis når jeg er midt i studier.

Skrevet

Um, første var ikke AKKURAT planlagt. Var heller sånn *Woops, baby om 4 mndr ja, shit* :P

Men neste har vi "planlagt". Dvs neste SKAL planlegges. Men ikke før i 2013 ;)

Skrevet

De tre gutten våres var alle godt planlagt, men ikke helt på dagen da, klaffet ikke helt på første forsøk med alle. Vesla i magen derimot er alt annet enn planlagt, hun er et utrolig arbeidsuhell, eneste vi noen gang har hatt og da satt jammen meg spiren og, men hun er like velkommen fordi om :-)

Skrevet

Ja, begge våre er planlagt.

Skrevet

jenta vår og babyen i magen er planlagte :o)

men hade det ikke vært for et "uhell" vi mistet hadde ikke den i magen blitt planlagt...

Skrevet

Begge ungene er godt planlagte, men hvilken mnd vi skulle være så heldig å bli gravide i var utenfor vår kontroll.

Skrevet

Vi har vært innmari heldige, og har kunnet planlegge til punkt og prikke. Alle tre (de to som ligger og snorker i sengene sine, og lilleknøtt som gjør salto i magen) har sittet med en gang jeg har kuttet prevensjonen. Jeg kutta ut pillene et par måneder før, da - og vi brukte kondom i "ventetida".

Skrevet

Å prøve på de var planlagt. Men akkurat når det skjer kan jo være vanskelig å forutse og planlegge da. :)

Skrevet

Ja, i aller høyeste grad. Den største omveltningen og det største ansvaret man kan påberope seg, så ja:-)

Skrevet

Førstemann var ikke planlagt. Andre og tredjemann håpet vi å få så tett som mulig, så etter førstemann har jeg ikke brukt p-piller. Ikke tenkt på årstider og slikt, hvis det var det du mente?

Skrevet

Har vel erfart at det ikke er noen selvfølgelighet at man kan planlegge når man skal bli gravid. Brukte 2 år fra pilleslutt til positiv test med førstemann, og neste satt etter litt uforsiktig omgang når første var 6 mnd. Ikke helt planlagt nei...

Skrevet

Begge var planlagte. FØrste gikk fortere enn vi trodde så kom allikevel litt overraskende på. Andre svangerskapet plottet jeg inni kalenderen noen mnd før jeg ble gravid, slik at jeg fikk meg med utdrikningslag før jeg ble gravid (samtidig som jeg ble gravid), bryllup før jeg begynte å spy og ferdig med spying før skolen begynte igjen. Det var to mnd det var aktuelt å bli gravid, hvis ikke hadde vi måttet utsette det ett år. Har vært kjempeheldig og blitt gravid på første forsøk begge gangene.

Skrevet

Har til nå fått tre barn- ingen av dem er planlagt...bare overraskelser..

Noen riktig flotte overraskelser da...

Nr 1 med p-pillen

Nr 2 med p- sprøyte

Nr 3 en natt uten prev.( trodde det var en sikker periode)..

Skrevet

Begge to har vore planlagte som bare det. Nr 1 bruka me 2,5år på og mista ein i mellomtida..... At han skulle komma på min fars 55års dag var ikkje med i tankane når han blei laga, kunne jo ha komma når som helst egentlig;) Men eg sa det når eg fant ut at eg var gravid at da må han komma på pappa sin bursdag ;)

Nr 2 var også planlagt og den spira satt mykje fortare enn eg hadde trudd. Når eg oppdaga det så fant eg ut at mens terminen ville bli 05.06.06, gjekk nokon dagar før eg kom på at eg egentlig kunne gå ein dag over den terminen egentlig ;) Og da kom jenta, det eg ikkje viste var at min oldefar var født 06.06.1907 ;)

Så eg har ikkje bare planlagt begge ungane mine men når eg har blitt gravid så har eg også sagt hvilken dag dei skal bli født og dei har komme når eg har sagt at dei skulle komma ;)

Har sagt at kjem nr 3 så blir det 8.mai ein gong for da hadde mi bestemor bursdag, nr 1 på bestefar, nr 2 på tippoldefar så må nr 3 komma på oldemor sin bursdag hehe, det gjennstår og sjå om det blir ein nr 3 da.................

Skrevet

Nei, ikke planlagt med Daniel.

Vi har prøvd i ca 1år nå, og vi er prøvere fortsatt. En gang klaffer det sikkert :)

Skrevet

He he...her var begge planlagt så godt det lot seg gjøre. Mest fordi jeg ikke orket tanken på å gå høygravid om sommeren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...