Gå til innhold

Lei.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..av å være alene. skulle virkelig ønske jeg traff noen å dele livet med snart. Men ser jo ikke ut til at det kommer til å skje :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd internett dating da?

Disse forskjellige møtestedene/sidene, vet ikke hva de heter da jeg er lykkelig alene fortiden og ikke er der hvor jeg ønsker ny partner ennå.

Eller skaff deg noen hobbier hvor det naturlig er en del kvinner.

Ellers bør du nok lære deg og like å være alene for hvis du blir for desperat skremmer du mange unna. (Sånn er det for både menn og kvinner.)

Merkelig at når man har det bra med seg selv og ikke leter etter partner så detter gjerne en ned i fanget på deg. Men da kan man ikke være typen som stenger seg inne i huset sitt selvfølgelig.

Skrevet

Tja.. lurer på hva hobby det skulle hvert. Er heller ikke så lett å få til noe ettersom jeg aldri har noe barnefri nesten.

Er ikke noe god på sånn nettgreier føler jeg. Tror ikke det helt er min greie:P

Har mer eller mindre slutta å leite etter noen for lenge siden, men dukker ikke opp noen likevel :(

Skrevet

Men du...alene pappa, send en melding til H+K=Martin davel, kanskje hun blir glad for å skrive litt med deg i det minste...

Vær litt på hugget da mann...

Skrevet

he he kanskje en god ide :P

Skrevet

Eller legg ut ett bilde av deg på profilen din:):):)

Skrevet

Kan vel altids legge ut ett bilde, men er ikke spes heldig med bilder. har en tendens til å se litt hmmm sur ut..

Skrevet

He, he, ikke sur, men kanskje litt morsk ;-)

Pen mann da likevel :-D

Skrevet

Jeg og har lyst på en kjæreste....

Hvordan skal man finne en?

Har prøvd nett, sukker, og det er en MERKELIG greie altså. Virker nesten som om det er kapp løp om å være mest aktiv der. Tror ikke jeg har kommet over en eneste profil der inne som trener under 5 dager i uken, har reist verden rundt og som fester, er på kafe 5 timer om dagen hver dag i uken, er med venner 24 timer i døgnet bla bla bla... hvordan skal de guttene/mannfolka der ha tid til en kjæreste?

Ut-på-byen sjekking/bli sjekket opp greie funker rett og slett ikke for meg. Jeg blir bare skeptisk til alle menn som ser på meg. Er kanskje ikke den som drar med meg mannfolka hjem etter en fuktig natt på byen da...

Har tenkt litt på det med sjekking-på-bussen, haha, men det er jo ingen som tenker slik så INGEN fremmede menn som sier hei til meg.

Og jeg ser ganske normal ut, er hyggelig og med vette i behold, så tror ikke det er det at jeg skremmer mannfolka vekk heller.

SNUFS...

HVOR SKAL JEG FINNE MEG EN KJÆRESTE?

Skrevet

du må lese nettprofilene med en bøtte salt

liker å trene = trente en gang for 2 uker siden... hehe

like å lage mat = kan lage 2 retter som damer pleier og like

går masse på tur i skogen = er i skogen 2 ganger i året om jeg må igjennom den for å komme meg til bussen... hehe

folk tror at man må gjøre så mye for å virke intresang

derfor burde du kanskje lage en litt humorisktisk profil, alla:

om alle går så mye i skogen som det påstås her inne så burde skogen vært full av single hote menn og jeg ville ikke trengt og melde meg inn her. kunne jo bare tatt en søndagstur meg sønnen min og vips, der var det en kjekk mann og vips der var det en til. så hvilken skog går dere i? for dere er ikke i min.

osv.

men når alt kommer til alt, hvem er jeg til å gi tips... haha

Skrevet

Hahaha...

Ja jeg burde kanskje forandre profilen, du har i alle fall rett...

Sukk...

Jeg er 27 år, på mitt 28 år jeg og tenker at de fleste kjekke og ok menn er sikkert opptatt. Skulle vært slik at alle single gikk rundt med en button el noe slik at jeg slapp se etter giftering og eventuelt drite meg ut, om han hadde samboer da, når jeg blunket til en kjekkas på bussen :-p

Skrevet

hehe... gjør det, så får vi se hvor mange som føler seg truffet.. hehe

jeg tror ikke det er sånn at det er en dose bra kjekke gutter og en dose ikke bra kjekke gutter. for vi liker jo alle forskjellige folk, vi må bare møte en som passer med oss :)

har du sett på hun damen som prøver og få orden på familielivet på TV? hun og mannen virker ut som de er "skapt for hverandre" med humoren og alt. mens han sikert ikke ville passet til deg eller meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...