Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 hvor vanlig er det egentlig å kjenne bekkenløsning "mellom" beina egentlig?? er det noen av dere som har evt. har hatt det??
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Veldig vanlig. Bekkenet har jo skjøter både foran og bak og det blir løst på begge steder ved bekkenløsning.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 men dette er jo ikke foran eller bak, men midt mellom beina jo... også går det litt nedover lårene, på innsiden da! har fryktelig vanskelig for å skjønne dette jeg!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Jeg kjente det på innsiden av lårene, helt øverst mot underlivet i perioder de gangene jeg har vært gravid. Men vet ikke om det var bekkenløsning da. Var litt plagsomt, men ikke veldig. Halsbrannen var mye verre.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 okei... puh... så jeg er hvertfall ikke den ENESTE som har opplevd akkurat det... om det er bekkenløsning vet vel ikke jeg heller, har bynnt å bli værre nå siste uka, og har egentlig bare oversett det til nå.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 Ja, omtrent rett ved siden av åpningen;) Midt under der. Helt vanlig og er bekkenløsning.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #7 Skrevet 10. april 2009 Ååå, jeg er så glad for at det er andre som har det, og vet hva det er! Jeg venter min tredje og trodde det var noe serriøst galt med meg! Ante virkelig ingenting om at en kunne kjenne det der liksom! Trodde det var klassisk, foran eller bak!!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #8 Skrevet 10. april 2009 Smertene fra skjøten foran stråler nedover mellom beina.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 vil ikke si det er sånn hele tida... varierer mtp hva jeg gjør/har gjort den dagen. Nå etter en lang dag kjenner jeg det hele tiden ved at det dunker og er ømt på en måte. Akkurat som om det er betent. Når jeg er aktiv/beveger meg kjenner jeg det anderledes og mer intenst. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå