Gå til innhold

Høres dette kult ut ? (bord dekorasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha sjørøver bursdag, og tenkte å pynte bordet sånn :

Svart duk, gull lys, gull tallerker (engangs), gull servietter og krus + ballonger i gull og svart.

Tenkte å sy vimpler med dødningehode motiv, for å henge rundt i stua og hagen.

Det er jo masse tallerker og sånt med sjørøver motiver, men jeg falt litt for ideen med svart og gull.

Hva tror dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo kjempelurt!! :D Synes det var en MYE bedre idè enn å kjøpe ferdig pirat-tallerkner.

Tror det blir helt knall jeg! ;)

Skrevet

Høres veldig greit ut, men tror kanskje jeg ville valgt sorte servietter dersom de skal ligge oppå gullfatene, ellers blir det for mye gull på gull.

Så kan du jo kanskej finne en slags boks eller to og trekke i brunt stoff slik at det ligner en skattekiste og ta oppi gullpenger, non-stop med mye farger på osv slik at det ser ut som en sjørøverskatt og ha det også på bordet :-)

Skrevet

Tenkte å strø gullmynter på bordet, og lage 3 dimensjonal sjørøverskute (sjokoladekake) og skattekiste av sjokoladepudding (Tine sin oppskrift)

Hm, skal tenke ut det med serviettene, kanskje om jeg putter de oppi koppene sammen med noen svarte.

Skrevet

Hei!

Det synes jeg hørtes tøft ut!!

Jeg har lagt ut noen bilder fra da vi hadde sjørøverbursdag her hvis du vil se? : http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/392170/offset/0

Det kommer kanskje ikke så klart frem av bildene, men jeg hadde gullserpentiner hengende ned fra lyskronen over bordet. Dekorert med gullpenger, sjørøverskute, gullpenger, gullfisk, ananas og kokosnøtt på bordet. Samt dødningshode stickers på bordet..

Laget også vimpler som hang over hele dobbeltvinduet bak bordet..

Morro med bursdag. Lykke til med forberedelsene.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...