gossegass Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hva bruker man egentlig nå om våren? Cherrox og tykke vinterstøvler bort. Så noen søte Timberland, men upraktiske i fargen og blir vell snart for varme de og. Noen anbefalninger og tips?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Viking har noen fine jeg tenkte jeg skulle se på. Husker ikke hva de heter, er gore tex, men tynnere, halvhøye - med litt støtte for ankelen.
Ksenia & Anjem Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Vi har vårsko fra Ecco til minsten..eldstemann har spiderman joggesko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå