(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Hei Fra når kan man se hvilket kjønn det er på UL? Er nå 16+3, men har ikke fått time til UL før i uke 20. Er litt nysgjerrig så lurer på å bestille privat UL, men er har dette noe for seg f.eks nå jeg er 17 uker på vei`??
Gjest Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Tror de vil kunne se det ganske bra når man er 17 uker på vei ja, men det er jo bare 2-3 uker før du skal på ordinær ultralyd da, så vet ikke om jeg ville brukt penger på det så tett oppi. Da ville jeg helelr unnet meg en 3D ultralyd rundt uke 27-30 :-)
Veslemus Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Var på 3 D Ul i uke 17 med vår første. Vi hadde stor glede av det. Det ligger 3D bilder av han på profilen min (albumet). Vi så helt klart at det var gutt da. Har fått Ul når jeg er 18+3 denne gangen, så prøver å være tålmodig, men er såå nysgjerrig ang kjønn. Skal til jordmor 14. april, ho har UL apparat, så det frister med en ekstra titt.. Hos min jordmor koster en UL 300 kr, 3D 750 kr. Overkommelige priser, syns jeg. Lykke til
Tidemann Skrevet 10. april 2009 #4 Skrevet 10. april 2009 Jeg er 16+1 idag:) har fått ultralydtime 4mai,syns oså det var lenge å vente,men da får vi hvertfall bygget opp forventningene våre noe veldig:)))
Mamma_til_isabella Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Kjønnet blir tydelig fra uke 14:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå