Gjest Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Enten kan jeg ikke engelsk eller så er dette spam. Men for en gangs skyld er det i alle fall interessant nok - nærmest Chomskyansk, faktisk, så sleep furiously, alle sammen.
Jodasåneidaså Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Jeg vil ikke sove, jeg vil ha hot, passionate sex med Ralph Fiennes anno ca 1993. (På den annen side - når jeg tenker meg grundig om er vel dette neppe et motsetningsproblem, snarere tvert i mot. Sutre.)
Gjest Skrevet 10. april 2009 #3 Skrevet 10. april 2009 Komboen "RF+sex" er dessverre helt utenkelig, for ikke å snakke om "+hot +passionate". Vi beklager.
Jodasåneidaså Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Pøh, du er åpenbart defekt. Me love Ralph long time. Deilige, deilige mannen.
Jodasåneidaså Skrevet 13. april 2009 #6 Skrevet 13. april 2009 Ekstremt. Jeg har løpetid, serru. Den slår hardt og brutalt til med ujevne mellomrom, sånn omlag hvert fjerde år.
Gjest Skrevet 13. april 2009 #7 Skrevet 13. april 2009 Fnis. Så du har en masse logrere som sitter og uler utafor vinduet ditt, jokker på postkassa og sånn, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå