klampen i bånn Skrevet 10. april 2009 #1 Skrevet 10. april 2009 Har hatt carena sin, men ønsker ikke den nå.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. april 2009 #2 Skrevet 10. april 2009 Phil&Ted's, men den er dyr! Veldig grei å få med seg, og god å trille. Men litt upraktisk også, må jeg innrømme. Vanskelig å komme til minstemann når hun ligger i bagen,
klampen i bånn Skrevet 10. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2009 hvorfor easy walker? phil-vogna har jeg tenkt på, men tror jeg melder pass på den. Veldig fint at den er smal og kommer fram over alt og er praktisk sånn sett, men jeg synes det ser litt kjipt ut å ligge under der etterhvert.
Mia_73 Skrevet 10. april 2009 #5 Skrevet 10. april 2009 Huff, er norsk ikke morsmålet ditt? Det er det ikke for meg, men likevel vet jeg at det heter "hvilken"...
kajfla Skrevet 10. april 2009 #6 Skrevet 10. april 2009 vet ikke om jeg kan anbefale den men har kjøpt den selv og ikke fått prøvd den enda.. men det er OTH urban jungle. Virka veldig god, har sett litt rundt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå